Persoane interesate

joi, 28 martie 2013

Capitolul 10



Capitolul 10



            -Ce te intereseaza de ce am plecat , nu am sa iti spun tie motivele mele da? ii spun raspicat lui Edward.
            -Sa stii ca  o sa ne mai vedem noi, aproape in fiecare zi.Si presupun ca Mike nu stie de trecutul tau am dreptate sau nu?Edward avea o fata de atotstiitor de imi venea sa ii zic vreo doua pentru ai sterge ranjetul  ala fermecator   si rau in acelasi timp de pe fata.Ma rog eu va las , ne mai vedem noi Bella imi spune si se indreapta spre invitaii lui.
            -Wow ce a fost asta? imi spune Elena aproape zambind.Daca nu v-as cunoaste as zice ca va tachinati ca doi indragostiti.Dar lasa asta a cum, ai o fetita sau un baiat?
            -Am o fetita foarte frumoasa si desteapta pe nume Renesme! spun mandra.
            -As vrea sa o cunosc si eu cat mai repede! Si eu cu Damon ne dorim un copil.
            -Sigur ca o sa o cunosti poate chiar maine daca esti disponibila?Toata seara am dansat si am vorbit cu vechii mei prieteni.A doua zi in timp ce eram in bucatarie cu totii , se aude usa.
            -Oare cine o fi la ora asta?intreb eu.
            -Este Edward, trebuie sa lucram in continuare la proiect.
            -Ce? La ora asta ? Puteai sa ma anunti!
            -De ce ca sa te aranjezi pentru el? Lasa ca am vazut cum se uita la tine ieri si viceversa.Si il invit aici cand vreau pana ala urma nu trebiie sa te anunt pe tine! spune furios Mike ridicandu-se de la masa.Am ramas neclintita, ce era cu Mike nu-l mai vazusem asa de nervos.Ii auzeam cum vorbesc in timp ce se indreptau spre birou.Mai chinuit sa nu ma gandesc ca Edward este aici si deveneam din ce in ce mai nervoasa.Pana la urma m-am hotarat sa le duc cafeaua.Cand am intrat doua perechi de ochi s-au indreptat spre mine.
            -Aaa.. v-am adus cafele ! incercand sa zambesc si sa nu ma uit la Edward.
            -Desigur draga mea , bine ai facut , spune Mike.Duc tava la birou , iar in clipa urmatoare ma trezesc in bratele lui  Mike care ma sarutat pasional in fata lui Edward.
            -Doamne Mike ce faci? Nu este politicos fata de domnul Edward, spun eu accentuand cunvantul “domnul”. Am vazut pentru o clipa  privirea lui Edward care se uita la noi.Parea nervos sau iritat. Scuza-ma ma adresez lui Edward, eu ma duc acum. Doamne parca as fi o adolescenta asa ma comport.Restul zilei am stat cu Renesme si m-am jucat .A doua zi Mike m-a luat total prin surprindere spunandu-mi ca se duce la Edward sa vada niste foi.El de obicei nu se ducea dar de fapt niciodata nu pleca de la birou pentru a se duce la altii sa lucreze.Nu i-am spus nimic si a plecat de abia salutand-ne, parea foarte nerabdator si avea o privire de parca a facut ceva rau sau urmeaza.Din cauza lui Edward asta a devenit asa , ce bine era inainte de a veni aici.
     Pe la sapte seara m-am dus in oras pentru a ma intalni cu Elena, am lasat-o pe Renesme cu bona si am plecat.De dimineata nu aveam nicio veste de la Mike.Ce poate sa faca atatea ore acolo? In timp ce ma indreptam spre restaurant am vazut masina lui Mike parcata langa hotel.Hotel? Ce naiba cauta aici.Nu m-am putut abtine si m-am indreptat spre intrarea hotelului.Mi s-a ca este la camera 12.Am incercat sa il sun dar nu mi-a raspuns. In timp ce ma apropiam de usa se auzeau sunete ciudate , cand eram in fata usii cu numarul 12 mi-am dat seama de unde se auzeau.Am batut la usa si pana sa imi deschida usa cineva a durat cinci minute. Imi deschide usa o fata  pe care o cunosteam de la liceu si era doar intr-un prosop infasurat in graba.M-am simtit dintr-o data prost.
            -Scuze cred ca am incurcat usile , eu doar il cautam pe sotul meu, ii spun rosindu-ma.Eu o sa plec.Dau sa plec dar ae aude din camera o voce de barbat :
            -Cine este la usa iubito? Si in spatele ei apare MIKE!!Nu ma vazuse inca, vine si o saruta pe ea in fata mea.Simteam lacrimile curgandu-mi pe obraji.Cum a putut sa imi faca asta , cu ce am gresit.Sunt chiar asa de plictisitoare?Aveam o gramada de lucruri de spus in mintea mea dar tot ce am putut scoate a fost “De ce?”.La auzul vocii mele Mike ridica capul si se uita la mine.Nu am mai stat si am plecat in fuga de acolo plangand.Nici nu imi dadusem seama unde eram, acum eram pe o banca in padurea de langa oras.Nu tineam cont pe unde o luam, ca era carare sau nu , nimic nu mai era important.Mai bine ar veni un urs sau lup nu conteaza sa ma manace la ce noroc am, asa nu m-am sunt o povara pentru nimeni.Am cazut de multe ori, aveam numai zgarieturi pe fata , maini si hainele murdare.Din cauza lacrimilor nu vedeam asa de bine si mi-am prins piciorul intr-o creanga de pe jos si am cazut intr-o prapastie.M-am rostogolit de cateva ori lovindu-ma de o gramada de pietre,, intr-un final am ajuns lacapat.Simteam ca imi exploda capul.Cred ca imi rupsesem si un picior pentru ca ma durea foarte tare.Am ramas acolo neclintita in forma in care am alunecat.Se pare ca este mai bine asa , mor din cauza loviturilor.Stiu ca la un moment dat  am adormit.
            M-am trezit intr-o camera frumoasa, luminata si auzeam voci din camera alaturata.Am incercat sa ma ridic.
            -Auuuu!! Strig fara sa vreau.Se pare ca m-am lovit nu gluma dar nu aveam nimic rupt cum am crezut in padure.Se dschide usa si apare in prag un Edward imbracat in trenning si foarte frumos.Am zambit fara sa vreau la el.
            -Se pare ca numai de tine dau peste tot, nu pot scapa de nimeni.De ce nu sunt in padure?
            -Doar nu vroiai sa spui ca sunt asa de crud.Te-am vazut in timp ce ma plimbam si aratai groaznic , asta este cuvantul frumos ala urat este mai rau.Ce cautai pe acolo singura nu ai sot sau copil?
            -Lasa-ma in pace! spun si ma indrept spre usa.Dar nu apuc sa ies ca apare Mike in usa.Am ramas cateva secunde bune privindu-ne fara a zice ceva.Fara sa vreau sa trezesc ca am dat cu spatele .Mi-am dat seama ca imi este frica de el si pot sa il infrunt doar de la distanta.
            -Tu ce cauti aici?strig la el.Nu ai altceva de facut?
            -Bella, spune calm Edward, el este sotul tau este ingrijorat pentru tine de ce vorbesti asa cu el.Si unde ar trebui sa fie daca nu aici cu tine?
            -La iubita lui!!!!! Tu de ce crezi Edward ca am ajuns in halul asta? Din cauza lui, fir-ar iar am inceput sa plang, arat spre Mike.Eu stau acasa cu fiica noastra si il astept pe sotul meu cica si el sta prin hoteluri o zi intreaga cu foste colege de liceu.Cu ce am gresit , cu ce Edward spune-mi macar tu ca nu imi spune nimeni nimic.Sunt chiar asa de plictisotoare?
            -Bella imi pare asa de rau, cred ca am baut prea mult eu te iubesc foarte mult sa stii, spune Mike indreptandu-se spre mine.
            -Nu te apropia de mine!!!De acum incolo nu mai esti sotul meu, gata s-a terminat intre noi.Pleaca de aici!De fapt lasa ca plec eu.
            -Nu Bella , stai aici ca plec eu, spune Mike .
            -Bella nu poti pleca asa cum esti.ce o sa zica Renesme.Mai bine stai putin la kine manaca , fa un dus si de abia atunci te duci acasa si faci ce vrei.
            -Ok , spun eu epuizata.Edward a avut grija de mine si mi-a dat sa manac si mi-a adus si niste haine de ale lui.Am facut un dus foarte lung si fierbinte si am zis sa stau putin culcata dar se pare ca am adormit la Edward .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu