Persoane interesate

duminică, 21 aprilie 2013

Capitolul 7



Capitolul 7



Dupa faza cu sarutul , Edward ma ignora ca la inceput.Tot timpul cand il vedeam sau treceam pe langa el imi aminteam si roseam.Ma intrebam daca Edward se gandea la el sau la mine , oricum daca o face nu se vede deloc pe fata lui.
 Veneam din oras dupa o plimbare linistotoare iar Edward era prin curte lucrand.Mi-am luat inima-n dinti si l-am salutat.El nici macar nu s-a uitat la mine.

            -Edward imi pare rau pentru faza aceea, nu o sa se mai intample.Te rog nu mai ma ignora! ii spun simtind ca imi dau lacrimile.Edward doar a intrat in casa ca si cum nu era cineva acolo vorbind cu el.Asta sunt pentru el un nimeni!Nu am putut sa ma duc dupa el , asa ca m-am intors si am luat-o spre locul meu secret in care ma duc atunci cand sunt suparata.Este un lac pe care l-am descoperit zilele trecute. Lacul era inconjurat de padure deasa care ascundea mistere . Lebedele inotau linistite, razele soarelui se reflectau in apa facand ca apa sa staluceasca creand un spatiu mirific ca din povesti.Eu eram fata care parca isi astepta printul calare pe un cal alb   Fara sa vreau gandurile s-au indreptat spre Edward.Auzisem numai lucruri bune despre el ca era bun linistit vorbea cu toata lumea dar cu mine era opusul descrierilor pe care le stiam. Aveam nevoie de el , cand sunt in preajma lui ma simt implinita , fericita chiar.Nu am mai simtit asta pana acum.Eu tot timpul am fost un fel de tocilara si baietii ma evitau pe cat posibil, iar cu Jake a fost o greseala care nu o voi mai repeta.
.Da, sigur! M-am asezat pe iarba  cu fata la lac.
  La putin timp dupa ce m-am despartit de el , i-am vazut pe prietenii lui si pe el in fata mea in timp ce ma indreptam spre ora de biologie.M-am ascund dupa colt si am ascultat.
           
                       
                        “-Bravo Jack!Ai castigat pariul ! spunea unul dintre prietenii lui.            

                        -Merci frate, spune el.Nu a fost deloc greu, cum a vazut Bella ca ma interesez de ea a devenit ca o sluga pentru mine, s-ar fi aruncat si de pe un pod daca ii spuneam asta.Ma iubea din cap pana-n picioare.Oricum a fost foarte tare jocul asta si mi-a placut mai ales faza in care i-am trimis un sms spunandu-i ca vreau sa ma despart de ea, spune Jake razand”

                                                                       
      In momentul acela am crezut ca ma prabusec chiar acolo, pentru el am fost doar un joc, un pariu.Nu-mi venea sa cred , cu toata puterea m-am intors si am luat-o la fuga spre masina mea. Mi-am rezemat fruntea de volam si am inceput sa plang.Nu plangeam dupa el ci pentru cat de naiva am putut fi. Dar acum totul este altfel, nu mai sunt asa de proasta, nu mai ma las calcata in picioare.De aceea trebuie sa ii spun lui Edward adevarul ca il iubesc dar daca sentimentul nu era reciproc aveam sa plec din viata lui si imi continuam viata ca inainte. Il iubesc si cu asta basta.Stati am spus cumva ca il iubesc? Este prima data cand pot sa spun din inima ca iubesc acum pe cineva. M-am ridicat fericita si am luat-o la fuga prin padure spre cabana.Stiam ca am luat decizia corecta.

Am intrat in casa si l-am strigat din hol. Cum nu mi-a raspuns am zis ca poate a plecat, dezamagita am luat-o spre bucatarie sa beau un pahar de apa.Acum eram sigura ca atunci cand o sa vina Edward nu o sa mai am curajul de ai spune ca il iubesc.Cand am trecut prin fata sufrageriei am auzit rasete .Cand am vazut scena din fata mea am  avut impresia ca lumea se prabuseste in jurul meu. Pe canapea era Edward impreuna cu o fata blonda , supla cu un  corp de invidiat.Clar nu ma comparam cu ea. O papusa barbie , “ genul de femeie care suceste mintile barbatilor”. Ea a inceput sa filtreze cu el , chiar ia pus si mana pe picior iar el doar zambea. Apoi s-au sarutat si s-au imbratisat. Eram asa de geloasa si suparata. Se pare ca nu simtea nimic pentru mine.

Am simti o durere puternica in piept , parca imi explodase inima, am strigat dupa Edward, dar ei continuau sa se sarute in timp ce eu mureau in fata lor.Nu imi mai simteam corpul, parca ma departam de Edward, de cabana de tot.Erau undeva departe si nu puteam ajunge la ei.Am auzit-o pe Renesmee strigandu-ma dar eu nu o puteam vedea, era totul in ceata si vedeam multe buline colorate.

            “-Bella!! Nu ma parasi , nu pleca!Bella! “striga Renesmee plangand. Asta cred ca spunea ca de abia o auzisem din cauza ca urechile imi tiuiau. Mai auzeam si alte voci dar nu le cunosteam , dar apoi am auzit vocea mamei.

            “-Bella nu ne parasi , trezeste-te  , revin-o printre noi, te rog! spunea ea. Cum adica sa ma trezesc, sa revin ? Cred ca nu auzisem eu bine. Pe langa toata durerea asta mai erau si sentimentele mele in legatura cu Edward care ma tradase .Clar nu am deloc noroc cu baietii toti se dovedesc a fi niste nesimtiti. Ultima imagine  a fost cea cu  Edward si fata Barbie apoi totul a devenit negru....

                       


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu