Persoane interesate

miercuri, 28 august 2013

Capitolul 15

Capitolul 15  Complicatii




          Gata cu excursia. Maine plecam acasa.De abia astept sa ajung in Forks, departe de Edward. Nu l-am mai vazut de vreo zi sau doua.Dar in capul meu era tot timpul.Cred ca acesta este destinul meu, si anume acel fara Edward, fara zambetul lui, ochii aceea care te farmeca...Oh!Nu mai trebuie sa ma gandesc la el daca am de gand sail uit.Dar undeva in adancul inimii stiam ca nu o sa se intample niciodata.Va fi mereu prima mea iubire.Viata merge mai departe dar nu si in cazul meu.
          -Stiti la ce m-am gandit? ne intreba Alice .Eram la restaurantul hotelului .eram eu , Alice , Rosalie, Emmet si Jasper.fetele astea doua nu merg nicaieri fara ei, de fapt asa sunt si baietii.Tot timpul auzeam cuvinte de dragoste si imbratisari si saruturi! Dar eu doar intorceam capul sau ma prefaceam ca nu aud sau vad. M-am gandit ca azi sa iesim undeva , sa ne distram ca maine plecam.Eram destul de sigura ca Alice deja ne pregatise tinutele pentru azi .
          -Ok, te ascultam, spune Rosalie.
          -Sa mergem la piscina si apoi seara mergem la un club pe care l-am vazut  eu cu Jasper.Aa, era sa uit ,deja am vorbit cu profesorul nostru si cu Edward si ne lasa.Dar a fost de acord numai daca il luam si pe el cu Tanya.
          -CE?!am strigat eu.Toti s-au uitat la mine uimiti .Pai normal ca izbucnisem asa.Nu putem face nimic fara ei doi? In loc ca ultima zi sa mi-o amintesc ca fiind una frunoasa in care m-am distrat cu prietenii mei , trenuie sa fie una groaznica, horror?!
          -Ce ai patit Bella?
          -Ce am patit?... Ce am patit?Nu putem petrece numai noi 5? Oriunde mergem sau facem trebuie sa fie prezenti si astia doi? spun revolatata lui Alice.
          -Dar astfel nu  ne lasa! se plange Alice, de parca astepta sa fiu intelegatoare.
          -Wow Bella!Nu te-am mai vazut asa pana acum, rade Emmet, atunci Rosalie i-a dat una peste ceafa si a tacut.           Da ,tipic Emmet! Noi aici discutam chestii importante si el face glume.
          -Eu nu merg!am incheiat eu cu mainile incrucisate pe piept.
          -Dar Bella,ma implora Alice, promit ca ...atentia i-a fost atrasa de ceva din spatele meu.M-am intors curioasa.Erau Edward cu Tanya venind spre noi.Mi-am smucit capul ca sa nu ii mai vad si am inceput sa imi imaginez cum ar fi sa ii calce trenul sau sa se impiedice amandoi.Stai putin , dar daca se intampla ceva cu Tanya si isi rupe un picior o mana sau mai grav in cazul Tanyei ar fi o unghie!!M-a pufnit rasul fara sa vreau numai gandindu-ma la asta dar daca ar fi real cred ca as lesina de ras.Dar ar merita!
          -Aaaa... Bella, esti bine?ma intreba Rosalie.Mi-am alungat gandurile si am revenit pe pamant.
          -Da , de ce?
          -Ai inceput sa razi...ma anunta Jasper.Se pare ca in timp ce ma distram cu imaginatia, Edward si Tanya se asezase la masa si asteptau.O haide nu se impiedica nimeni lamga masa noastra ca sa cada peste ei doi?Nu n-am norocul asta.
          -Ok, deci cand mergem la piscina ca de abia astept sa port noul meu costum de baie!sunt sigura ca tie Edward iti va placea.spune Tanya uitandu-se la mine zambind.O doamne daca nu plec in momentul , o sa las sa iasa monstrul din mine si vai de capul ei!
          -Nu stiu ce faceti voi, dar eu sigur nu vin la piscina! le spun in timp ce ma ridicam de pe scaun.Am plecat inainte de a mai spune ceva cineva.Mi-am luat cartea mea preferata “La rascruce de vanturi” si cu castile in urechi am inceput sa citesc.La mine o zi perfecta poate sa fie si citind.
          Eram asa de  absorbita de carte incat nu realizasem ca a intrat cineva in camera decat atunci cand am simtit cum patul se lasa intr-o parte. Cineva se asezase pe pat.M-am decis sa nu ma uit sa vad cine e.Eram sigura ca era Alice.Venise ca sa ma convinga sa merg cu ei.Cel mai bine era sa o ignor, ca poate avea sa ma lase.Am citit vreo doua pagini din carte incercand sa fiu atenta la ce spune dar simteam cum o pereche de ochi ma urmareste.Off...Alice asta!!Mi-am intors capul spre ea pentru  a o infrunta dar in schimb am dat peste un par blond,drept,o tona de ruj de buze rosu , era Tanya!!!!Ce naiba cauta asta in camera mea?
          -Ce crezi ca faci aici?o intreb incercand sa imi tin nervii in frau.M-am dat jos din pat, cu cat mai departe de ea si parfumul ei cica de “firma”, cu atat mai bine si mai sanatos pentru sanatatea mea mintala.
          -Vroiam sa iti multumesc!imi raspunde ea zambind.Ok, am zis cumva ca a zambit?Asta sigur nu este Tanya pe care o stiu.Am inceput sa rad , desi vroiam sa par nervoasa.Dar cum sa fac asta daca ea indruga numai prostii!
          -Ai spus cu,va ca vrei sa imi multumesti? Pentru ce?
          -Nu proast-o!Am venit sa iti multumesc pentru ca  ne scutesti pe mine si pe Edward de prezenta ta la piscina.Sunt sigura ca ti-ai dat seama ca arati ca naiba in costum de baie.Incepe sa rada , pana si rasul ei suna fals.
          -Oh...ma lasi!!Pana si un copil de 5 ani are replici mai bune decat tine!am ras eu de ea.Si in plus nu am nevoie de cosmaruri la noapte cu o Tanya imbracata cu o chestie minuscula , care sigur nu se numeste costum de baie, prntru ca ala e decent!!Nervoasa s-a ridicat de pe pat si a venit in fata mea.Adoram sa o enervez, asa ca am continuat:Mai ales cu botul ala rasu, dar stii ce cred eu despre el.Acum poti pleca!ii arat eu usa.
          -O sa plec, dar nu pentru ca mi-ai spus tu ci pentru ca vreau eu!ma anunta ea.Fata asta chiar nu are niciun gram de creier? Cred ca are rujuri in capul ala al ei.
          -Numai du-te odata ca mor aici de ras!i-am spus eu razand in continuare.Imi daduse pana si lacrimile.
          -Edward avea dreptate, tie chiar iti este frica sa vii cu noi, mai ales cand  ma vezi cu el.Doar nu credeai ca o sa se uite la una ca tine! scuipa ea cuvintele cu scarba. Mi-a intors spatele si a plecat.
          Poate avea dreptate, poate ca Edward chiar nu ii place de mine, dar atunci ce a fost cu sarutul? Da , dar tot cu Tanya a ramas nu? Daca ma iubea o parasea, dar nu a facut-o.Dar de ce sa stau aici inchisa in loc sa merg cu ei si sa le arat ca nu imi pasa ca sunt si ei.Sa ma comport ca si cum nu ar fi nu?Nu o las pe Tanya sa imi strice ultima zi, nu?M-am dus repede sa caut costumul de baie care mi l-a luat Alice.Era albastru, culoarea mea preferata si a lui Edward. Coincidenta!Ei erau veniti deja.M-am dus langa Alice care statea pe sezlong. Jasper era in apa cu Emmet si Edward, iar Rosalie si Tanya  erau pe sezlong.
          -Bella!! Ai venit, ce ma bucur! striga ea.Ooo ...dar ce bine iti sta cu costumul de baie.Daca Alice si Rosalie erau fericita nu puteam spune acelasi lucru si despre Tanya care se uita la mine cu gura cascata.Se pare ca nu se astepta sa vin pana la urma.
          -Oh... ma intorc cu fata spre Tanya, multumesc ! Ce bine ca ai venit sa ma convingi sa merg!ii spun cu o voce prefacuta.
          -Ce? mima Tanya.Dupa ce am mai stat la soare vreo ora si am vorbit cu fetele, m-am hotarat sa merg in apa.
          -Hey!Bella!striga Emmet, vino odata ca apa este super buna.
          -Imediat!ii raspund. Trebuie sa ma obisnuiesc cu apa ca este rece si in plus nu prea stiu sa inot. Am bagat piciorul in apa, dar l-am scos imediat ca era foarte rece!!
          -Cred ca mai bine ma duc inapoi la fete ca apa este prea rece! le spun.Nu stiu cum s-a intamplat dar in secunda urmatoare eram in apa.Din afara piscinii se auzea Edward.
          -Gata, acum ai intrat in apa, imediat o sa te obisnuiesti cu ea si vad ca stii bine sa inoti.Deci el m-a impins in apa!!!Dar nu i-am dat satisfactia de a ma enerva si a vorbi cu el.Asa ca am inceput sa inot ca sa ies.In urmatoarele ore am ras cu ei, ne-au udat.Bine dar nu vorbeam cu cei doi , cand vorbea Tanya sau Edward ma prefaceam ca nu sunt atenta.Cel mai deranjant era Edward care ma privea insistent.Parca vroia sa patrunda in mintea mea.Aveam momente in care imi venea sa sar la bratele lui si sa il sarut.Dar am plecat inainte de a face ceva nesabuit.
          Alice mi-a ales o rochie prea scurta si deloc genul meu.Dar cu Alice nu aveam nicio sansa.Asa ca m-am imbracat cu ea.Era tot albastru, in spate mai lunga decat in fata si niste pantofi crem cu un toc de vreo 10 cm.Sper sa nu imi rup nimic.Mi-am lasat parul liber pe spate si m-am machiat un pic.La ora 10 , eram cu totii gata.Rosalie era imbracata cu o rochie neagra si cu parul prins.Emmet se holba intr-una la ea.Alice era si ea imbracat cu o rochita foarte frumoasa alba si stamta.Baietii erau imbracati in camasa si pantaloni.Dar el mai dragut arata Edward.M-a prins holbandu-ma la el si mi-a zambit, eu am lasat capul jos ,rusinata.Am asteptat-o pe Tanya in fata hotelului aproape 10 minute!!! Daca era dupa mine plecam.Pana la urma a aparut si ea.Daca pana acum am ras de faptul ca se da cu prea  mult ruj rosu  acum era groaznic.avea buzele rosii, rochia rosie si pantofii la fel.Sigur aveam sa visez urat la noapte.Edward in schimb statea si se uita la ea de parca era o prajitura, mai avea putin si sarea pe ea in fata noastra.Am simtit cum ma cuprinde invidia!Nu i-am mai asteptat si am urcat in masina.
          -Ce as vrea sa ti se rupa rochia!am soptit pentru mine.Sau sa verse un pahar cu suc de struguri pe ea.Ca doar este deja obisnuita cu asta!
          Clubul era plin, de abia ne-am gasit si noi o masa sa stam.Langa mine era Tanya cu Edward , si se tot mangaiau. Scarbos!!!Am incercat sa ii ignor dar pana la urma nu am mai avut rabdare.Eram ca o bomba care mai are putin si explodeaza.
          -Luati-va naibii o camera!! Doar nu am venit aici ca sa va vad pe voi  ci sa ma distrez.Baia este acolo!le-am spus aratand spre un hol intunecat.Ce e?ii intreb vazand ca stau ca prostii si se uita la mine.
          -Bella ! Hai sa dansezi...ne intrerupe Alice facandu-si loc printre zecile de oamnei care dansau.Am plecat bucuroasa si am inceput sa dansez cu Alice si Rosalie.La un moment dat a aparut un baiat super dragut langa mine.Am dansat cu el.Il chema Derek si era student.
          -Vrei sa iti aduc ceva de baut ?ma intreba el.Am dat din cap si s-a indepartat.Doamne dragut era,dar Edward tot mai frumos era.Doamne!.. daca vreau sa am si eu un iubit nu trebuie sa il compar cu Edward  ca astfel s-ar putea sa mor singura.
          -Poftim bautura!imi intinde Edward un pahar.El ce cauta aici?M-am uitat dupa Tanya dar nu se vedea nicaieri.Edward mi-a vazut fata si a raspuns gandurilor mele.
          -Tanya este la baie , daca te intrebi, imi spune facandu-mi cu ochiul.
          -Nu multumesc, nu imi trebuie nimic de la tine.Oricum am trimis pe altcineva sa imi aduca!il infrunt eu.
          -In legatura cu asta... incepe Edward serios,i-am spus ca mai trimis pe mine sa iti aduc si ca nu mai vrei sa il vezi.
          -CE?!De ce ai facut asta? Este viata mea personala, nu imi spui tu ce sa fac sau cu cine sa ies!strig eu indreptandu-ma spre un loc mai retras.Edward era in spatele meu.M-am intors spe el brusc, miscarea mea l-a prins pe nepregatite si a intrat in mine cazand amandoi.Si asa am ajuns pe podea cu Edward deasupra mea.Am stat nemiscati uitandu-ne in ochii fiecaruia.Se pare ca Edward nu se grabea sa se ridice si nci eu nu doream asta.As fi stat asa toata noaptea.Edward se apropia de buzele mele din ce in ce mai aproape.A inceput ca inima  sa–mi  bata nebuneste.Eu il priveau nemiscata.Corpul meu nu reactiona, nu aveam putere .Intr-un fel vroiam sa ma sarute, ca atunci in ziua aceea in barca.Atunci mi-am adus aminte de Tanya.Mi-am revenit repede si l-am impins.
          -Aaaa... ma doare!am bagat singura scuza care mi-a trecut prin minte.S-a ridicat si mi-a intins mana.Eu l-am ignorat si                         m-am ridicat ,  mi-am asezat rochia.
          -Eu...,nu il mai vazusem pe Edward asa, era stanjenit de situatie,sa stii ca simt ceva pentru tine si nu stiu ce sa fac.Vroiam sa ii spun ca si eu simt la fel , sa o paraseasca pe Tanya , dar inaite de a spune asta el a continuat,dar nu ii pot face asta Tanyei.Ce?!
          -Dar atunci lasa-ma dracului in pace, daca simteai intradevar ceva pentru mine o  paraseai pe Tanya pana acum.dar ti iti place sa iti bati joc de mine!!!Lacrimile imi curgeau pe obraji.
          -Multumesc Edward, intotdeauna ma faci sa plang!!!ii spun.
          -Bella, eu....incepu Edward dar eu am plecat .am chemat un taxi si dusa am fost.Am facut un dus .Pana si acolo am plans.Cum putea sa imi spuna asa ceva?Lasa ca maine am sa plec departe de el!! M-am bagat in pat si extenuata de la atata suferinta am adormit.

~~~~~~~~~~~~~~~~~****************~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

          -Gata bagajele? intreb eu.Le-am spus fetelor ca m-am simtit rau si am plecat de acolo.Se pare ca ele ma crezuse si au lasat totul balta.
          -Gata! raspunde Alice si Rosalie in cor.La receptie  se adunasera  cu totii.Apoi am plecat spre aeroport.Gata cu Edward!!!

3 comentarii:

  1. Tanya,scorpie infatuata ce esti!Dupa ce arata ca maimuta ce a descoperit rujul si crede ca este ceva de mancare ,in felul in care ii ramane pe buze.Nu stiu de ce dar atunci cand spui ca are botu rosu ma gandesc imediat la Joker.:)))))Plus ca se imbraca si ca o usuratica de plima clasa ,are si pretentia sa fie luata drept atractiva.Cred ca Edward s-a smintit de tot daca o mangaie in public pe ,tarfulita"aia!Si mai ales nu o poate lasa pe aia,dar in schimb o face pe-a neintelesu'.Ceva de spus pentru el,,Hotaraste-te odata ,baiete!Altfel urmatoarea data cand cineva se mai da la Bella nu o sa mai fi tu prin preajma sa-i faci vant!"(Apropo chestia asta a fost draguta):*:*
    Dumnezeule,incep sa scriu un roman!:))))Genial capitol,imi este cam mila de Bella.Ar cam merita sa-si faca apritia un tip in viata ei,poate asa il trezeste si pe Edward din vraja tipei in rosu.:)))Vreau next cat mai repede.Apropo am postat capitolul 4!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bun...... Tanya ma calca din ce in ce mai tare pe nervi, iar Edward o urmeaza cu pasi repezi. Ce e cu el???? Cu siguranta nu are ,,toate tiglele pe casa". Nu o poate parasi pe Tanya??? WRONG!!! Omul asta chiar are nevoie de un dus cu apa rece ca poate asa se trezeste si el. Tare mi-as dori sa apara vreun rival pentru Edward in viata Bellei, poate asa deschide si el ochii. Cat despre infatisarea Tanyei... Rosu cu rosu si cu inca putin rosu... Tipic Tanya :)) Poate ar fi cazul sa mearga la circ. Ar fi atractia principala cu siguranta si asa si-ar satisface nevoia disperata de atentie :)))
    Super capitolul! :*

    RăspundețiȘtergere