Persoane interesate

luni, 15 aprilie 2013

Capitolul 6



 Imi pare rau dar capitolul 6 este cam slab , nu este asa de bun.Nu prea am avut inspiratie asa ca imi pare rau dar promit ca zilele astea o saa fie mult mai bune, am cateva idei grozave!!Pupici:*



Capitolul 6





            -Tu esti mama lui Renesmee? spun eu inca in stare de soc.Oare sunt nebuna, vad fantome?

            -Da , eu sunt.Am vrut  doar sa iti arat unde este ultima piesa din colectia ei de varfuri de sageti , stiu cat de mult vroia ultimul varf din colectia si m-am gandit ca tu esti persoana potrivita.Acum trebuie sa plec Spune-i lui Renesmee si lui Edward ca ii iubesc sa le sunt alaturi la bine si la greu., spune ea si dispare.Wow asta a fost taree si foarte infricosator in acelasi timp! Oare a fost un vis? Daca ar fi fost un vis atunci nu as mai fi avut in mana varful de sageata.Tot drumul din padure pana la casa m-am gandit la asta.M-am dus pana la baie  sa-mi dau cu apa pe fata ca sa nu par ca si cum am vazut o fantoma care a mai si vorbit cu mine pe deasupra.Am auzit niste voci jos in sufragerie si m-am dus sa vad ce fac Edward si Renesmee de rad atata.

In sufragerie Edward era acoperit numai de ata care i s-a inodat, iar Renesmee incerca sa il dezlege .M-am apropiat si eu de ei si i-am dat o mana de ajutor lui Renesmee.

            -Ce s-a intamplat aici? Intreb eu

            -Pai incercam sa fac niste bratari si tati s-a oferit sa ma ajute dar mai muylt m-a incurcat si acum arata ca un ghem de ata, raspunde ea incercand sa nu rada prea tare.

            -De ce nu te duci  sa imi aduci un foarfece? spun eu

-         Imediat, spune ea si fuge in bucatarie.

            -Ok Edward sa vedem ce facem cu tine, ii spun.Am inceput sa trag ata si am reusit sa ii dezleg numai de la brau in jos.

            -Acum partea de sus, spun mai mult pentru mine.Am continuat sa dezleg ata dar cand am ajuns in zona gatului mi s-a prins degetul in nod.

            -La naiba! Spun eu nervoasa

M-am apropiat ca sa vad mai bine nodul , dar cand am ridicat capul am realizat ca stau fata-n fata cu el.Nu am mai putut rezista si l-am sarutat.Cand ne-am atins buzele am simtit un curent care mi-a strabatut tot coprul de am tremurat.Edward a sarit ca ars si s-a dat mai in spate.Nu stiu daca s-a dat inapoi din cauza sarutului sau a curentului care m-a strabatut si pe mine, dar tot ce conteaza in momentul de fata a fost ca l-am sarutat pe EDWARD!!A fost mirific, pentru o clipa am simtit ca sunt in al noulea cer, nu am mai simtit asa ceva pana acum.Imi venea sa sar iin sus de bucurie pe acolo dar m-am abtinut .
Exact in clipa aceea apare Renesmee rosie la fata cu foarfecele.

-         Daca ai stii cat de greu a fost sa il gasesc si apoi sa ii iau din dulapul de sus, spune ea oftand.

            -Bine , spun eu simtindu-ma ciudat.Edward nu scotea niciun sunet ci doar se uita la Renesmee cu niste ochi bulbucati.

            -Dar ce s-a intamplat aici, ce-i cu fetele voastre.Parca ati facut o prostie si acum va simtiti rusinati de ce ati facut, spune ea cu un aer suspicios

            -Nu s-a intamplat nimic, spun eu cu Edward in acelasi timp.Pe mine m-a bufnit rasul dar se pare ca lui Edward nu ii ardea de asa ceva.Pfiu ce aer tensionat in camera!! imi spun.

            -Acum va rog ajutati-ma sa ies din chestia  asta, spune el.Impreuna cu Renesmee am taiat ata si i-am luat-o.El s-a ridicat a luat mizeria de pe jos a murmurat un “multumesc” si a plecat spre cosul de gunoi din bucatarie.

-         De ce nu vrei sa imi spui ce s-a intamplat de fapt ? spune Renesmee cu o privire acuzatoare.

            -Apropo stiai ca am vorbit cu mama ta si mi-a dat asta., ii spun in timp ce ii inmanez varful de sageata, incercand sa schimbi subiectul.

            -Ce? spune ea venind spre mine.Am scos din buzunar varful de sageata si i l-am dat.

            -Ce tare!! spune ea emotionata.Merci Bella.

            -Cu placere!

            -Acum ma duc sus sa o pun in cutie alaturi de celalate.In sfarsit am toata colectia , nu imi vine sa cred, spune ea in timp ce urca scarile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu