Persoane interesate

vineri, 8 martie 2013

Capitolul 3



Capitolul 3  O noua Bella


Dupa putin timp de la conversatia cu Edward , grupul a plecat.Nu imi pasa daca descoperea ce e cu mine.Nu am niciun fel de drept sa ii dau aceasta informatie.Elena vine pe la mine sa imi spuna cum a mers intalnirea cu Stefan.Dupa aceea i-am povestit pana la urma tot ce s-a intamplat.Ea m-a sustinut in toate.
            -Bella stii la ce m-am gandit?M-am gandit sa intram in acest grup si poate mai descoperim ceva despre tine si poate iti mai aduci aminte cate ceva.Oricum altceva nu avem de facut, Stefan este de acord cu mine, imi spune Elena stand amandoua pe pat.
            -I-ai spus lui Stefan? spun eu furioasa.Parca era secretul nostru, Elena!!
            -Nu te supara asa , a promis ca nu spune nimanui, si am foarte mare  incredere il el sa stii.
            -Ok, chiar nu vreau sa ma supar pe Elena asa ca am schimbat subiectul.Deci  acel plan al tau merge.Maine la scoala ii abordam ok? Hai sa ne alegem hainele pentru maine!! Spun si ma duc spre dulap cautand tinuta perfecta.
            -Stai putin , despre ce vorbesti?spune Elena derutata.
            -Pai , eu am inteles de la Caroline ca eram una dintre cele mai populare fete si aveam haine foarte frumoase, asa ca du-te si tu si pregateste-te.
Dimineata eram gata imbracata  impreuna  Elena.Nu stiu de ce dar ma simteam mai puternica, simteam ca pot sa fac asta.
La pranz ne-am dus pana  la masa lor.
            -Buna, spun eu cu un zambet imens pe fata vazand cum se uita la hainele noastre, putem sta cu voi? De fapt de ce m-ai intreb si ma asez pe scaun fara cordul lor.Ii fac semn si lui Elena  sa se aseze dar imi arata sa ma uit la dreapta.Acolo  statea Stefan uitandu-se la noi.Daca tot m-am asezat pot sa mai chem pe cineva nu?
            -Hei, strig eu spre Stefan nu vii sa stai cu noi? Si ii zambesc lui Elena care se aseaza fericita langa mine impreuna cu Stefan.Deci ce facem azi? ii intreb vazand ca nu zic nimic ci doar ma privesc mirati? Vreau sa va spun ca nu stiam ca undeva in mine se ascundea comportamentul meu de acum, pot sa spun ca eram mai rea.Asta-noapte cat nu  am putut dormi, mi-am dat seama ca vreau razbunare , vreau sa ma revansez fata de cei care i-am suparat.
            -Oh, pai.. spune  Caroline inca mirata.Ne-am gandit la o farsa si dupa aceea mergem la o petrecere.Deci te bagi, mai ales ca tu faci niste farse superbe si de neuitat! Asta era sansa mea, ma uit la Elena si imi dau seama la ce se gandeste.
            -Desigur , ma bag , dar numai cu o conditie sa vina si Elena si Stefan cu noi.
            -Bin...Bine, se balbaie Caroline , ce imi place sa ii vad luati pe nepregratite.Unu zero pentru mine. Pe scaunul de langa mine se aseaza Edward si se uita la noi  nervos, cred ca din cauza lui Stefan si Elena ,se pare ca nu ii suporta.Ma ridic de la masa cu cei doi si ma intorc spre masa:
            -Ne vedem mai tarziu pentru farsa, ma gandesc eu la ceva, si inainte sa plec ii fac cu ochiul lui Edward.Intorc spatele si plec.Elena langa mine incepe sa rada.
            -Bravo Bella , nu stiam ca esti asa de buna actrita! Ai vazut cum aratau ,asa te vreau .Dar cu farsa cum ramane?
            -Ne gandim noi la ceva ,mai ales ca este si Stefan cu noi.
-----------Dupa –amiaza-------
            -Gata stiu o farsa minunata!!! spun eu bucuroasa.Eram cu totii, Caroline, Matt, Angela.,Tom, Edward,Damon,Jessica si Elena si Stefan intr-o cafenea.
            -Ce bine , acum vreau sa o aud, sunt curioasa, spune Caroline.
            -Da ia se vedem ce farsa ai scos, spune Edward amuzat.
            -Deci, m-am gandit sa ne ducem in biroul directorului noaptea si sa ii punem hartie igenica peste tot in birou.Am vazut-o la TV este ultima moda la licee iar la noi nimeni nu a facut asta.Inainte sa souneti ceva , vreau sa va zic ca a doua zi ne ducem la director si ii spunem ca a fost Jake si aia emo cu care vorbeste sunt de vina.Ma descurc eu.Deci ce spuneti?
            -Wow Bella, nu crezi ca este cam exagerat , spune cu indoiala Jessica uitandu-se la ceilati.
            -Va este frica? spun eu cu un zambet strengar.Ok daca nu vreti imi caut pe altcineva  sa facem farsa si sigur gasesc.Si cand o sa mearga sa vedeti voi atunci ce vedete o sa fim.Ma ridic de pe scaun incet asteptand.
            -Bine ,bine suntem de acord.Eu chiar vreau sa facem farsa asta mi se pare periculoasa si de aceea imi place,spune Damon facandu-i cu ochiul lui Elena.
Am reusit ,i-am convins .
            -Ok, deci haideti sa cumparam hartie igienica si sa mergem la scoala gasca! Spun eu si ies .Am ajuns pe la scoala la opt seara.Nimeni nu era in scoala decat noi.Ne-am dus in birou si am inceput sa punem peste tot hartie.La un moment dat in timp ce toata lumea era atenta la ce facea m-am prefacut ca se aude ceva din hol si le-am spus ca ma duc sa verific,I-am luat pe Stefan si pe Elena cu mine.Acum sa punem in aplicare partea a doua din farsa stiuta numai de noi 3.In hol mi-am scos telefonul si i-am filmat.Directorul o sa fie bucuros de acest video.Dupa ce am facut farsa ne-am dus la Caroline acasa sa sarbatorim farsa. Ce nu stiu ei ca eu ma buram pentru faza de maine.La petrecere am dansat, am ras.Pana la urma am ajuns sa stau pe canapea cu Edward.Ceilalti dansau.
            -Stii Bella, mi-am dat seama ca de fapt nu te-ai schimbat deloc.Si imi place farsa asta,in sfarsit ai venit cu ceva mai bun decat inainte.
            -Multumesc,ai mai avut alta prietena decat am plecat?
            -Aaaa ,parea putin incurcat Edward, da cu una pe nume Tanya.Dar m-am despartit de ea .De ce ma intrebi vrei sa stii daca ti-am ramas loial?
            -Nu doar eram curioasa ii spun si ma duc sa danesz.

------- A doua zi dimineata la scoala-------

Eu cu Elena si Stefan ne-am dus la director .Directorul era in birou strangand hartia si parea nervos.Perfect pentru mine, avea sa reactioneze urat cand o sa vada cine a facut asta..
            -Buna ziua domnule director, spun eu incercand sa par serioasa.Am venit sa va spun ca ieri am venit pe la opt la scoala dupa un caiet pe care il uitasem in dulap.Dar am auzit zgomot in biroul dumneavoastra si i-am vazut pe ei facandu-va aceasta farsa groaznica.Ii arat filmarea si astept multumita de prestatia mea.
            -Ooo doamne ce o sa pateasca copii acestia.Multumesc Bella pentru ca mi-ai spus, acum hai cu mine sa ii gasim .Te i-au cu mine ca sa am dovada filamrea ta.
Am mers numai eu cu directorul, nu am vrut sa ii bag in asta si pe Elena si  pe Stefan.Ceilalti erau in curte la o banca.Cand l-au vazut pe director cu mine credeau ca ne-a prins ,asta spuneam fetele lor.Directorul ne opreste nervos langa ei.
            -Am aflat cine a facut farsa copii , stiti cine a fost?Vazand ca nu raspunde nimeni continua: va spun eu , voi ati facut aceasta farsa de prost gust.Noroc cu Bella care mi-a aratat aceasta filmare si le arata .Dupa ce au vazut filmarea toti se uita spre mine umiti ,in afara de Edward care parea de-a dreptul nervos.
            -Domnule director mi-am facut treaba , pot sa plec la prietenii mei? spun eu si zambesc spre ceilalti.
            -Desigur Bella , multumesc inca o data.O iau spre usa dar il aud pe Edward cum ma striga.
            -Bella stai!!!
            -Las-o Domnule Cullen acum nu mai ai scapare.Si plec la Elena multumita, in sfarsit am reusit.sunt curioasa ce o sa imi spuna cand o sa ma gaseasca si asta cred ca o sa se intample curad, foarte curand.





2 comentarii:

  1. Wow!!!Bella e Geniela!!!!Le-a artat ea lor.Este super-mega tare capitolul!Sa vi cu next repede!:*:*

    RăspundețiȘtergere