Persoane interesate

sâmbătă, 3 august 2013

Capitolul 10- Edward Cullen



Capitolul 10  Edward Cullen



            Azi m-am trezit cu o pofta de viata de neimaginat. Mi-am luat niste blugi , o bluza albastra pe mine, conversi, iar parul l-am lasat liber. Charlie deja plecase la politie ca in fiecare dimineata.Afara era soare, ceea ce era rar pentru Frorks.Se pare ca ziua de azi avea sa fie de neuitat. Aveam sa fiu o alta persoana, o persoana increzatoare , ambitioasa si mai ales o persoana alergica la “proaste” , gen Tanya.
            In parcarea scolii deja se adunase elevii, printre ei si Tanya cu un grup de fete si vreo trei baieti care se holbau ca prostii la ele.Stateau langa o masina rosie, decapotabila. Pun pariu ca este a Tanyei.Cand am trecut pe langa ea, s-a uitat la mine cu o greata, apoi a spus ceva celorlalti si au inceput sa rada uitandu-se la mine cu totii.Nu inainte de a pleca , m-am gandit sa ii dau Tanyei o replica:
            -Ce este Tanya , mai vrei o portie de suc de struguri pe pantofi? Sau acum vrei sa iti colorez si hainele?Dar acum tu platesti sucul, ok? am spus cu un zambet care se intindea pana la urechi vazand fata ei.Nu am mai asteptat raspunsul ei si am plecat la ore.La ora de biologie am stat in banca cu o fata   scunda  , draguta, cu un par scurt care ii statea in toate directiile pe nume Alice,  era foarte energica si toata ora mi-a trimis biletele intreband cum ma cheama, de unde am venit si daca vreau sa stau la pranz cu ea.

            -Deci , Bella cum te simti aici? imi spune Alice in timp ce ne asezam la masa.
            -Tinand cont ca inca  din prima zi am enervat-o pe Tanya  , destul de bine, spun eu.
            -Doamne!! A  fost foarte tare , mai ales atunci cu sucul. Atunci mi-am dat seama ca esti de treaba si  am vrut sa te cunosc cat mai bine.M-am gandit ca poate ai vrea sa mergem azi in oras , la o cafea si apoi la cumparaturi, ce zici? Am avut impresia ca atunci cand a spus cuvantul cumparaturi , i-au sclipit ochii.Poate doar mi s-a parut.Si sa revenim la subiect ,eu urasc cumparaturile !!!
            -Cumparaturi ...zici? Nu este o idee asa de buna.
            -Oooo haide! te rog, pentru mine!, spune Alice cu o privire de catelus.Desi o cunosteam pe Alice de cateva ore, deja simteam ca suntem de o vesnicie prietene .Avea ceva care te facea sa te simti bine.
            -Pff... bine! spun exasperata, dar sa stii ca data viitoare nu o sa iti mai mearga.
            -Mai vedem noi, spune ea in soapta.Dar inainte ca sa ii spun ceva, adauga ridicandu-se de pe scaun: Te iau eu din fata casei la 6,ok?
            -Stai putin ,  nu ti-am spus unde locuiesc!
            -Te roooog ,Bella, spune ea gesticuland din mana, crede-ma ca stiu.De fapt toata scoala stie, doar esti fiica serifului Swan , nu? Eu doar am inclinat din cap.Am ramas cu privirea dupa Alice care se grabea sa ajunga la ora.Si fiindca nu numai ea intarzia am plecat si eu.La ultima ora stateam din nou cu Alice. Profesorul de geografie a inceput sa predea lectia, era despre Londra .
            -Copii!Vreau sa va spun ceva inainte de a se suna. M-am gandit ca o sa fie mai bine pentru voi, daca am face o excursie de o saptamana in Marea Britanie , pentru a va arata orasul si cultura lor.. Ce spuneti? Totii am strigat ca vrem , si asa a ramas.Urma ca luni sa plecam in Londra. Intotdeauna mi-am dorit sa o vizitez , iar acum este perfect.Cu Tanya nu m-am mai intalnit azi, se pare ca nu vrea suc.Asta e, mai este si ziua de maine.

            La sase , Alice deja era in fata casei si ma astepta.M-am dus repede in bucatarie unde manca tata si i-am spus de excursie si ca merg in oras cu o colega.
            -Ce bine ca ai deja o prietena, mama ta va fi bucuroasa cand o sa afle ca te simti mult mai bine, iar cu excursia cred ca este o idee buna.
            -Mulumesc! L-am imbratisat, am simtit cum a ramas putin uimit de reactia mea, dar chiar ma simteam mult mai bine.La cafenea , Alice era deja in extaz din cauza excursiei.
            -Vai , ce ma bucur , acum avem un motiv pentru a face cumparaturi si am de gand sa iti schimb modul de a te imbraca.
            -Ce au hainele mele? spun cu mana la inima prefacandu-ma jignita.
            -Am impresia ca hainelele astea iti ascund corpul,si in plus te fac sa pari grasa. .Esti frumoasa, Bella , iar cu niste haine normale ai arata si mai bine.Nu am mai spus nimic pentu ca fata lui Alice spunea multe. Si cred ca o schimbare nu strica.
            -OK!
            Cat am stat acolo, Alice nu a tacut deloc.A vorbit intr-una despre hainele care mi s-ar potrivi si despre excursie.Dupa aceea am fost la mall-ul din Portland, care era aproape de noi. Daca mi s-a parut ca Alice a vorbit mult la cafenea , aici era si mai, mai aveam putin si imi exploda capul. Mi-a inmanat un teanc de rufe si m-a impins spre cabina de proba. Dupa trei ore de probat si umblat prin toate magazinele, am plecat in sfarsit.Nu spun ca nu mi-a placut timpul petrecut cu Alice , dar cand era la cumparaturi aveam impresia ca este un robot.
            Saptamana a trecut repede, dupa scoala stateam pe la Alice, sau ea la mine.La scoala ma certam tot timpul cu Tanya iar ea  ma ameninta ca o sa se razbune pe mine , numai ca asteapta momentul potrivit .Normal ca stiam ca pregateste ceva pentru ca nu se mai lua de mine ci doar imi zambea, ca si cum imi spunea ca “nici macar nu stii ce te asteapta”.Vineri , Tanya a venit la scoala cu niste pantofi cu toc de vreo 10 cm. Mergea incet pe coridor, dar nu ca sa vada lumea pantofii ei ci pentru ca de abia putea merge.Cand a trecut pe langa mine si Alice nu m-am putut abtine si mi-am pus piciorul in dreptul ei.A cazut direct cu fata la podea, starnind rasete in jurul ei. M-am uitat la ea si i-am spus razand:
            -Tanya,  vezi pe unde mergi .Am crezut ca sunt singura care se impiedica , dar se pare ca m-am inselat, tu le intreci pe toate.Apropo imi plac pantofii tai, mai ales ca acum sunt mai scunzi.
            -Ce vrei sa spui? Nu a mai trebuit sa ii raspund pentru ca , a vazut singura ca tocurile s-au rupt.I-a scos din picioare nervoasa si s-a indreptat spre mine.
            -Stiu ca ai facut-o intentionat! A inceput sa strige pe acolo, esti invidioasa ca eu sunt mult mai frumoasa decat tine si ca am pantofi de firma , cee ce nu pot spune si despre tine acelasi lucru.M-am uitat la hainele mele, eram imbracata cu niste blugi mai vechi si un tricou largut si normal tenesii mei negrii.Chiar daca Alice imi spunea sa port hainele care le-am cumparat cu ea, eu tot mai bine ma simteam cu cele pe care le aveam deja.
            -Adica vrei sa spui ca sunt invidioasa pe pantofii aia ai tai cu suc , sau pe acestia care au tocul rupt? Da sigut! Chiar ca sunt invidioasa! spun ironic celorlati care se adunase in jurul meu si al Tanyei.
            -Te crezi  destepata nu-i asa?  Tu esti doar...aaa.... doar o mucoasa!
            Si asa s-a terminat si prima mea saptamana la scoala din Forks. Luni aveam sa plecam in Londra! In weekend Alice a venit la mine sa ma ajute sa fac bagajul, de fapt mai mult ea a insistat.Mi-a pus hainele noi si cu greu am convins-o sa imi pun si eu cateva din cele care imi placeau.
                        Luni, eram la aeroport cu toti cei care veneau in excursie, printre ei se numara si Tanya si prietenele ei, Jessica, Angela si Ella.Cred ca eram in jur de 30 de elevi.
                        -La Londra ne asteapta un ghid , care o sa ne ajute cu detaliile, spunea profesorul de geografie in avion.Tannya care era asezata undeva in spatele meu a deschis gura:
            -Cum il cheama?Este dragut?
            -M-am intors spre ea.
            -Ce intrebari destepte !Ce vrei sa farmeci ? spun razand.Tanya s-a inrosit de furie si a dat sa spuna ceva , dar a fost intrerupta de raspunsul profesorului.
            -Se numeste Edward Cullen! Eu ma uitam in continuare la Tanya razand dar cand am auzit numele ghidului am intors repede capul si am inchis ochii .Eram socata , oare chiar este acel Edward si o serie de amintiri au revenit.
            -Bella te simti bine? ma intreaba Alice uitandu-se la mine ingrijorata.
            -Da, de ce intrebi? vocea mea se pare ca ma contrazicea,
            -Pentru ca plangi!
            -Ce?! Am pus mana pe obraji i-am simtit uzi.M-am gandit ca trebuia sa ii spun povestea mea lui Alice in legatura cu accidentul si Edward.
            -Alice , am sa iti spun ceva, dar trebuie sa ramana numai intre noi, bine?ea doar a dat din cap .Asa ca toata durata zborului i-am relatat tot.Ea doar se uita la mine cu mila si din cand in cand incuviinta.
            -Vai, Bella cate ai patit! Uite ca imi curg lacrimile.Cum, adica a fost un vis toata faza cu cabana si Edward si Renesmee?
            -Da , asa au spus medicii ca cat timp am fost in coma am visat.Dar eu nu cred asta, Alice. Ultimul cuvant a sunat ca o rugaminte , vroiam sa ma inteleaga.
            -Eu te cred Bella! spune ea imbratisandu-ma,
            -Atentie pasageri, avionul va ateriza in cateva minute.
                        Dupa 10 minute eram in Londra.Imi era foarte frica dar eram si nerabdatoare sa il vad pe acest Edward!
            Cand am iesit din aeroport , afara ploua.Da,  aceeasi vreme ca in Forks.
            -Buna ziua, dragi elevi , eu o sa fiu ghidul vostru pe parcursul acestei saptamani.Ma numesc Edward Cullen!Vocea aceea, imi era asa de cunoscuta, am intors capul incet spre voce.Ooooo doamne !!! Era EL!!...

2 comentarii:

  1. Vorba Tinei,,O.M.G":)))Tu chiar vrei sa ne termini.Era de asteptat ca Edward sa intre in peisaj!
    fug la next!:*

    RăspundețiȘtergere