Persoane interesate

miercuri, 7 august 2013

Capitolul 13 Amici



Capitolul 13 Amici



            Ziua a decurs bine spre rau.Am vizitat multe locuri, muzee si  Big Beng-ul. Edward explica foarte bine, parca spunea o poveste.Singura problema a fost Tanya.Cand te uitai la Edward o gaseai si pe Tanya.Se prefacea interesata de ce spunea el, din cand in cand imi mai arunca cate o privire triumfatoare.Eu ma prefaceam ca nu o vedeam si stateam cu Emmet, Jasper, Rosalie si Alice.Se potriveau de minune.Se vedea ca Jasper ar face orice pentru Alice si la fel si Emmet pentru Rosalie.Uneori ma simteam singura,dar imi trecea repede pentru ca Alice si Rosalie incercau sa ma distraga de la problemele mele.Acum eram la un muzeu de arta, Alice si ceilalti au luat-o inainte iar  eu stateam la coada .Imi placeau tablourile , erau asa de viu colorate care exprimu o gramada de sentimente.Aproape la fiecare tablou stateam 5 minute studiindu-l.Eram la un tablou cand in stanga mea a aparut Edward.
            -Frumos tablou, nu crezi? ma intreba el , vazand ca nu zic nimic.
            -Da, intradevar este, am spus inca cu gandul la tablou.
            -Acesta se numste “Iazul cu nuferi” este pictat de Claude Monet.
            -Cred ca este preferatul meu, din toata expozitia, am rostit.
            -La fel cred si eu, adauga Edward, uitandu-se mai mult la mine decat la tablou.
            -Vroiam sa iti spun ca am gresit in legatura cu tine, rosti incet Edward.
            -Ce vrei sa spui? il intreb intorcandu-ma spre el.
            -La inceput am crezut ca esti o fata care creaza probleme si ii place sa enerveze pe cei din jurul ei, dar s pare ca m-am inselat.Esti o fata frumoasa, desteapta si sensibila, dar... atunci cand te panichezi te comporti ca si cum nu ti-ar pasa.Pe scurt  te ascunzi,incheie el.
            -Dar ce esti mai nou, psiholog? Tu nu stii absolut nimic despre mine.ii spun iritata. Ok, stiu ca avea dreptate dar nu puteam sa admit asa ceva in fata lui.
            Am dat sa plec , dar s-a pus in fata mea blocandu-mi drumul,
            -Stai,  ca nu am terminat, ceva din vocea lui m-a facut sa nu ii privesc fata , pentru ca daca faceam lucrul asta ma inmuiam si practic cedam din cauza intensitatii privirii lui, acei ochi verzi care te hipnotizau si  parul lui care parca cerea sa fie mangaiat , asa ca m-am uitat la pieptul lui.Era imbracat cu o camasa albastra in carouri iar primii nasturi de sus erau descheiati lasand sa se vada pieptul lui care arata foarte bine.Dar era mai bine decat fata lui.  Uite-te la mine, a spus el si si-a pus mana pe barbia mea ridicand-o astfel incat sa imi vada fata si invers.Am patit toate lucrurile de care v-am povestit.Practic eram o leguma in fata lui.
            -Ce este? vocea mea mai degraba a semanat cu o soapta.
            -Uite ce e,spune  privindu-ma in continuare, nu stiu ce este cu mine dar de cand te-am vazut am simtit ca esti o persoana speciala vreau sa vad daca am dreptate.Simt de parca te cunosc de undeva, dar nu imi pot aduce aminte.Imi venea sa ii spun ca eu chiar il cunosc , dar nu puteam inca.Vazand ca inca nu spun nimic , continua punandu-si ambele maini pe  umerilor mei. La atingerea lui tot corpul a tresarit si am simtit cu ma arde locul in care ma atinge.Eu...se opri pentru cateva momente , de parca era emotionat si isi gasea cuvintele, as vrea ca de acum incolo sa nu ne mai certam si sa ne comportam ca doi prieteni, ce zici? ma intreba el cu speranta.Eu crezusem ca imi va spune ca ii place de mine si poate iau cina cu el.Viseaza Bella, viseaza! mi-am spus ironic.M-am indepartat de el , fiindca mai aveam putin si plangeam.
            -Ok, sunt de acord, spun privindu-l cu tristete.
            -Edward!! striga o voce din spatele meu,cand s-a auzit strigat  Edward s-a uitat peste umarul meu si a zambit la persoana respectiva.Tanya s-a pus in fata mea ignorandu-ma .
            -Doamne , sa vezi ce tablouri frumoase am vazut, vino cu mine.Te rog!! il implora pe Edward. Imi era scarba pana si de vocea ei,atunci cand dorea ceva.
            -Bine, desigur ca vin.Ma bucur ca sunteti interesate de arta, spune el in timp ce se uita la mine.Tanya nervoasa l-a luat de mana si au plecat .
            -Edward nu vreau sa fim numai prieteni, vreau mai mult, am spus eu aerului.Am plecat la Rosalie care imi  striga ca plecam.Intr-un fel ma bucura ca macar ma considera frumoasa, si undeva in adancul inimii lui ma cunoaste foarte bine.Trebuie sa am rabdare, imi spuneam in timp ce ne indreptam spre hotel.
           
            -Adevar sau provocare, Alice.Statem toti cinci in camera la Emmet si Jasper si ne jucam adevar sau provocare si acum era randul lui Alice.
            -Provocare! spune ea catre Emmet
            - Ok, tu ai vrut-o! Te provoc sa te imbraci cu hainele pe care ti le dau acum.
            -Nici gand! striga Alice .Alice era de treaba dar cand vorbeai de haine gata cu veselia.
            -Nu ai ce face,trebuie spune Emmet razand.La fel ca noi ceilati. Alice s-a  uitat la Jasper cerand ajutor dar cand a vazut ca rade si el i-a aruncat o privire foarte dura si Jasper a tacut.
            -Fie! Emmet s-a dus repede si a adus o pereche de pantaloni negri si largi si un hanorac mare si verde. Exact opusul cu ce se imbraca Alice.Acestia sunt pantalonii lui Jasper si hanoracul meu, spune Emmet.Alice s-a dus ia luat hainele cu scarba si a plecat in baie sa se schimbe.
            -Emmet ai incurcat-o , i-am spus.Alice o sa se razbune si cand se razbuna Alice nu e bine!
            -Asa este!! striga Alice din baie.Am inceput cu totii sa radem, in afara de Emmet care parea speriat.Dupa 5 minute, timp in care am continuat cu jocul a aparut si Alice.Daca pana acum ne-am distrat, acum muream de ras, toti eram cu mainile la burta si saraca Alice si-a pus mainile in sol si ne-a aruncat o privire dura.
            -Sa stiti ca ma pot razbuna si pe voi , nu numai pe Emmet daca mai continuati sa radeti! S-a facut dintr-o data liniste.M-am uitat inca o data la Alice.Arata ca un copil care s-a imbracat cu hainele parintilor.Pantalonii ii cadeau de pe ea, erau lungi de se impiedica in ei iar hanoracul ... ei bine hanoracul ii era imens, manicile ajungeau pana la genunchi, gluga era undeva pe la talie ei.Pe scurt Groaznic de amuzanta!
            Am continuat sa ne jucam , dar cu totii mai aruncam cate o privire spre Alice, abtinadu-ne cu greu sa nu radem..S-a auzit o bataie in usa , iar Emmet ne-a spus ca mai invitase doua persoane.M-am trezit cu Edward si Tanya tinandu-se de mana si venind sa se aseze alaturi de noi.Emmet tocmai pe ei trebuia sa ii invite!!!Gata s-a dus distractia, Alice s-a uitat repde la mine si mi-a zambit spunandu-mi incet ca o sa fie bine.
            -Buna!spune Edward zambindu-mi.Eu doar am spus un buna si atat. Fierbeam pe dinauntr-u.
            -De cand  ghidul nostru are voie sa vina sa se joace cu noi? Nu este cam mare? Il intreb pe Emmet, chiar daca toata lumea ma auzise.
            -Nu am voie? ma intreba Edward ridicand o spranceana in semn de nedumerire.Chiar daca i-am spus ca de acum inainte ne comportam ca niste prieteni, nu am putut face asta vazand cum o tine pe Tanya de mana.
            -Sigur ca ai, numai ca Bella era doar curioasa, spune Jasper.
            -Stiati ca eu cu Edward suntem impreuna? spune Tanya dupa cateva minute de joc. Toata lumea s-a oprit din joc si s-a holbat la ei doi.Alice si-a pus mainile la gura uitandu-se la mine speriata de reactia mea.Eu doar am stat nemiscata uitandu-ma la ei.Nu puteam sa ma misc, sa rostesc vreo vorba .Am simtit cum si ultima bucata din inima mea s-a spart.M-am ridicat imiedicandu-ma de perna pe care staeam si am cazut.Tanya a inceput sa rada dar a tacut cand a vazut ca nimeni nu radea.Suparata si cu nevii la pamant m-am ridicat in viteza , chiar daca ma durea o mana si am plecat trantind usa dupa mine.

2 comentarii:

  1. Ok... Cu siguranta nu ma asteptam la asta :) Acum sunt nerabdatoare sa citesc continuarea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Gata,chiar ca o fac praf pe Tanya!Iar EDward,ce e cu tine baitule de umbli cu maimuta aia?!!:))
    Fug la next!:*:*

    RăspundețiȘtergere