Persoane interesate

miercuri, 6 martie 2013

Capitolul 2



Capitolul 2   Fosti prieteni



            -Simt că toată  lumea se uită la mine urât. ii spun Elenei.Eram in cantina, la pranz.De dimineata cand am intrat in scoala a gramada de perechi de ochi  s-au intors spre mine.Cand mergeam pe coridor spre ore ma uitam la elevi, imi spuneam ca el sigur nu a fost prietenul meu, la o fata am zis ca poate eram foarte bune prietene cam asta am facut la scoala imaginandu-mi prietenii mei si facand selectii.
            -Normal Bella , la ce te-ai fi asteptat cand ai disparut dintr-o data pentru un an din Forks si dintr-o data vi inapoi si cine stie cum ai fost atunci sau poate se intreaba de ce esti aici si ce s-a intamplat.Oricum ignorăi ,eu asa fac şi imi face cu ochiul.Daca nu ar fi fost Elena nu stiu ce m-as fi facut .In timp ce mancam la masa noastra vine un baiat super dragut cu ochi verzi, si par blond spre saten.


            -Buna fetelor, ne salută el cu un zâmbet mare pe faţă.Mă  numesc Stefan Salvatore.Stiti eu am venit la scoala asta acum o luna si stiu cum e sa fii nou ,asa ca m-am gandit sa va ajut.Tot discursul lui s-a uitat la Elena si din cand in cand la mine ca sa nu fie nepoliticos cred.Dupa ce ne-am prezentat  Stefan s-a alaturat noua la masa, si incepuse sa vorbeasca cu Elena depsre scoala, bla..bla..bla.Eu nu mai eram atenta la ei, privirea mea s-a indreptat spre o masa din coltul opus al cantinei.acolo  stateau mai multi copii care vorbeau si radeau.Unul dintre ei , un baiat  foarte frumos si un par de culoarea mierii se uita atent la mine si ma privea insistent.Ma strabătut un fior rece din cauza privirii.Parcă îl enervasem,mai avea puţin şi sarea la gâtul meu.Văzand ca nu isi fereste privirea stiind ca ma uit la el, am lasat eu capul in jos.Doamne oare cum de rezistase la scoala asta.Dupa ce pranzul s-a terminat Elena a plecat cu Stefan la ora de matematica care o aveau impreuna.M-am ridicat si eu , m-am dus la dulapul meu sa imi iau cartea de biologie pentru urmatoarea ora cand sa inchid dulapul apare baiatul cu privirea insistenta.si acuma parea foarte ,foarte indispus.Oare era din cauza unei indigestii? Nu normal ca nu .La acest gand mi-a scapat un mic chicot.Se pare ca si el îl auzise.
            -Ce ţi se pare aşa de amuzant Bella,eu? mă întreabă.După ce ai plecat fără să mă anunţi , de fapt nimeni nu ştie ce s-a întâmplat cu tine te întorci înapoi in Forks ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat şi nici măcar nu mai vorbeşti cu prietenii tăi.Spune-mi cu ce am greşit de m-ai părăsit.Băiatul ăsta are probleme cu capul, ce vrea de la mine? Eu sigur nu i-am fost prietenă , pentru că nu aş alege unul ca el..
            - Ce tot zici acolo, cum te-o fi chemând, dar lasă-mă în pace.Dacă eşti cel mai popular de aici , nu înseamă că poţi să râzi de fiecare elev nou.Cred că aşa făceai şi înainte, spun şi plec lăsându-l cu o faţa mirată  lângă dulap.Eram mândră de mine , am reuşit să înfrunt unul dintre ei.La biologie profesorul nici nu s-a mai prezentat, credea că ştiu cum îl cheamă şi m-a trimis să stau cu băiatul de la dulap.Avea sa fie „minunat”.Mă aşez lângă el şi mă intreabă direct.
            -Bella, vreau să îmi cer scuze pentru comportamentul de mai devreme.Părea sincer.Dar când am auzit că vii înapoi m-am bucurat, eram curios ce s-a întâmplat cu tine.
            -Nu ştiu ce să zic, dar mai întâi ca orice oameni normali putem face măcar cunoştinţă?Eu mă numesc Bella, tu?El se uita la mine de părcă i-am zis ca este urât şi i-am rănit orgoliul.
            -Tu vorbeşti serios?Ştiu cum te cheamă dar daca vrei să ne jucăm fie.Pe mine mă cheamă Edward Cullen.
            -Mă bucur să te cunosc Edward! Spun eu bucuroasă şi nu ştiu de ce ,dar băiatul ăsta mă face să mă simt ciudat, bucuroasă si emoţionată în acelaşi timp. Când m-am întalnit cu Elena era foarte fericită.Se pare că Stefan o invitase la o întâlnire.M-am gandit să nu ii spun cele întâmplate să nu o supăr , şi aşa işi face destule griji pentru mine.Ne-am dus la mall să îşi cumpere ceva pentru întalnire. Ajunsă acasă  mă duc in baie fac un duş ca să mă relaxez şi mă apuc de teme.Se aude o bătaie la usă.Mă întrebam oare cine este.La uşa era întreg  grupul lui Edward în afară de el.M-am întristat imediat.Off ,Bella revinoţi!!!
            -Bună ,spun cu un zâmbet fals.Vă pot ajuta cu ceva?
            -Bellaaa începe să strige o fată blondă şi mă îmbrăţişează.În sfârşit ai venit, mi-a fost aşa dor de tine!!!Câand mi-a spus Edward că eşti aici am venit cu totii pentru a sărbatorii ca pe vremuri.Dar să ştii ca sunt suparată pe tine că m-ai lăsat balta anul trecut , am crezut ca ţi s-a întâmplat ceva.Dar nu mai contează , te iert.Au intrat cu toţii în casă fără să îi invit.Se pare că ei erau foştii mei prieteni.Dacă tot sunt aici măcar aflu cum eram .În timp ce vorbeau încercam să retin numele lor.Fata care mă îmbăţişase era Caroline, mai erau Jessica, Matt(iubitul Carolinei), Damon ,Tom si Angela.Au început să spună amintiri de cănd eram în a noua.Aflasem ca eu eram cea mai populara din scoala, iubitul meu chiar a fost Edward, prietena mea ce mai buna era Caroline.Dar cel mai rau era ca ma comportasem urat cu ceilati.pe scurt eram o piţi.Şi că înainte de accident trebuia să mă intalnesc cu Caroline si Edward la o cafenea.La un moment dat Caroline ma intreaba de ce nu ii spun lui Damon ,care era nou in grup ce i-am facut anul trecut unuei fete, adica o farsa.Toti ma priveau asteptand.Eu eram terminata , ce sa le spun? Dar am fost salvata de soneria de la usa. Acolo statea Edward, chiar ca arata ca un zeu.Normal ca venise si el doar grupul lui e aici 
            -Buna , aici sunt ceilalti?M-am gandit ca va distrati fara  mine asa ca am venit! imi spune si intra si el in casa la ceilati.Doamne aici nimeni nu a auzit de  bunele maniere?
            -Bella, acum ca a venit si Edward spune farsa aia odata ca mor de nerabdare sa o auda si Damon.Nu stiam ce sa fac, incercam sa gasesc una , dar ei o staiu asa ca nu aveam ce sa fac :
            -Scuze baieti dar am uitat-o, spun eu nesigura si pe un ton de scuza.Pentru un minut de tacere si fete uimite care mi s-a parut o vesnicie ,Caroline spune aproape nevenindu-i sa creada:
            -Bella , nu fi timida , cum sa o uiti ?Bine dar atunci spune alta facuta impreuna care ti-o amintesti.
            -Eu..........chiar nu stiu, in ultimul timp sunt uituca.spune tu Caroline ca sigur imi amintesc pe parcurs.Nu stiu daca am fost convingatoare dar Caroline a inceput sa vorbeasca .Numai Edward ma privea ciudat, oare si-a dat seama ? Am incercat sa il ignor si sa ascult toate tampeniile pe care le-am facut.Cica am pus in dulapul unei fete multe prajituri cu frisca, ca am turnat un pahar cu apa unui baiat pentru ca m-a invitat la bal.De aceea toata lumea azi la scoala ma priveau ciudat , le era frica de mine.Am fost un monstru,de aceea m-am hotarat sa ma prefac ca stiu toate aceste farse si sa o aduc pe Elena in grup ca sa schimb totul! In  timp ce vorbeam ,Edward ma cheama sa vorbim ceva intre patru ochi.
            -Stiu ca se petrece ceva ciudat cu tine, imi spune Edward in bucatarie.Esti altfel,nu stiu cum sa zic si stiu ca o sa sune ciudat dar parca nu esti tu.Nu spun ca e rau dar  ascunzi ceva si o sa aflu.

2 comentarii:

  1. Of biata Bella!E groaznic ca nu-si mai aminteste nimic.Iar Edward nu are nici cea mai vaga idee prin ce a trecut Bella!Vreau next!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare chiar o sa afle?:-?
    Abia astept sa citesc continuarea :d

    RăspundețiȘtergere