Persoane interesate

sâmbătă, 10 august 2013

Capitolul 14 Aproape impreuna



Capitolul 14  Aproape impreuna




            -Bella, esti bine? se interesa Alice.Ea venise repede dupa  mine, stia prin ce trec. Am simtit cum patul s-a lasat intro parte, Alice se asezase langa mine.
            -Nu, Alice , tu ce crezi.Stiam ca Tanya nu este asa de proasta precum pare, a vazut ca il plac pe Edward asa ca a actionat.Alice a incepu sa ma magaie cu mana pe spate, linistindu-ma.
            -Pff, numai tu puteai sa ai asa ghinion!Dar stii ce trebuie sa faci?ma intreba Alice.M-am uitat la ea asteptand.
            -Sa ii arati ca nu iti pasa, ea asta vrea ca sa fii suparata dar daca tu te comporti ca si cum nu iti pasa, se va plictisi la un moment dat si il va lasa pe Edward.Iar Bella il va cuceri si sfarsitul povestii, Alice incepu sa aplaude bucuroasa de noul ei plan.
            -Da , ce usor pare, spun fiind ironica in timp ce imi stergeam  lacrimile de pe obraji.Alice a obervat ironia si s-a uitat la mine cu repros:
            -Dar atunci , domnisoara Bella ,ai alta idee?Am dat din cap in semn ca nu.
            -Vezi, acum hai sa te ducem inapoi si sa continuam jocul ca si cum nu s-a intamplat nimic.Am ridicat capul brusc spre Alice.
            -Nu te uita asa la mine, imi reproseaza Alice ridicandu-se de pe pat si incepand sa ma traga de maine spre usa.
            -Alice!! ma plang eu.Dar era prea tarziu , deja eram in fata usii lui Emmet.          Inauntru era veselia, toata lumea radea si se distra, dar toate acestea au incetat cand am intrat eu cu Alice. Daca scap cu viata din asta o omor pe Alice!
            -Ce s-a intammplat Bella?ma intreaba Tanya ranjindu-se la mine.
            -Niminc eu doar...doar...aaa.
            -Bella a aflat ca mama ei este foarte bolnava si s-a speriat .dar acum totul este in regula, intervine Alice.
            -Da asa este, imi pare rau de comportamentul meu, spun repede.Se pare ca toti ma crezuse , bineinteles ca Tanya se uita nervoasa la mine si tot se impingea in Edward.
            -Ok, acum ca suntem cu totii sa continuam, spune Jasper.Edward adevar sau provocare?
            -Provocare!spune el
            -Poate sa ma ajute Alice? ne intreba Jasper.
            -Nu vad de ce nu, spun indiferenta.Alice s-a dus langa acesta si i-a soptit la ureche.Daca ma gandesc mai bine , nu este o idee asa de buna, poate are vreo legatura cu mine!!Ca inebunesc.Lui Jasper imediat i s-a luminat fata intr-un zambet imens si diabolic, pot spune.Am inchis ochii asteptand, aveam o vaga impresie ca o sa fie groaznic pentru Edward.
            -Deci, Edward te provoc sa petreci toata ziua de maine in compania Bellei.Oriunde mergi tu merge si ea si invers.
            -CE???strig eu , nu mai puteam tine in mine.Alice!!!m-am rastit la ea.Stiam ca o sa aiba legatura cu mine dar nici chiar asa.
            -Imi pare rau Bella, dar asta este, spune Alice facandu-mi din ochi.Ce vrea sa insemne si asta? Zau asa, de o bucata de vreme nu o mai pot intelege pe Alice.Mai uitat la Edward care se uita la mine .Enervata de privirea lui calma m-am rastit si la el:
            -Tu nu ai nimic de spus? Esti de acord cu asta?
            -Nu, doar nu este mare branza nu?Nestiind ce sa mai spun am trantit una buna.
            -Dar iubita ta nu are nimic de spus?il intreb subliniind cuvantul iubita.
            -Ei na! nu se supara , se intoarce spre Tanya, nu-i asa?o intreaba.Ea doar da repede din cap ca un catelus si ii zambeste.
            -Fie!!am raspuns.
            A doua zi Edward ma astepta la restaurant sa vada planul de azi.Azi aveam liber si numai mergeam sa ne plimbam.M-am asezat la masa si l-am intrebat direct:
            -Bun, eu trebuie sa merg prin magazine, sa imi cumpar niste amintiri de aici si dupa aceea vreau sa merg in parc si mai vreau in parcul de distractii! Chiar nu era necesar toate acestea dar m-am gandit ca poate asta o sa enerveze pe Edward.Dar el doar a zambit si a spus ca i se pare un plan bun.Pfff... pe omul asta nu il enerveaza nimic?
            -O! am exclamat eu, in timp ce luam o rochita albastra scurta pana deasupra genunchilor.Trebuie sa o probez neparat!In ultimele doua ore numai asta am facut , am probat o gramada de haine.Nu ca doream asta, dar vroiam cu orice pret ca Edward sa se enerveze sau sa se supere, dar pana acum nu am avut nico sansa.
            -Chiar ca este frumoasa!era tot ce spunea el.M-am dus in cabina de proba si am inbracat-o.Asta avea sa fie ultima , ca m-am saturat!
            -Deci cum este?il intreb pe Edward iesind din cabina.Cand s-a uitat la mine , pur si simplu a facut ochii mari si avea gura deschisa.Oare aratam asa de rau?Mi-am dres vocea.
            -Aaaa... iti sta chiar foarte bine,adauga el repede.Nu l-am mai vazut pe Edward asa, era parca stanjenit si nelinistit.Oare ii placea cum imi sta cu rochia?Am platit toate chestiile cumparate si am plecat spre parc.
            -Bella, de ce nu te intelegi cu Tanya ca mi se pare o fata draguta, ma intreba el.
            -Sigurrr, este asa de draguta! am murmurat eu.Ma intreb ce ai vazut la ea.
            -Ce ai spus?imi spune el uitandu-se curios la mine.
            -Nimic, doar ca inca din prima zi de scoala si-a batut joc de mine, iar eu m-am razbunat prin diferite feluri.
            -Aha, de ce te-ai mutat in  Forks?
            -Dar Tanya chiar nu are altceva de vorbit , decat despre viata mea?ii reprosez.
            -Eu am intrebat-o, mi-a marturisit Edward.Ok, de cand il intereseaza pe el viata mea?Nu ca m-ar deranja sau ceva de genul asta, din contra ma bucura.
            -Doar ca am avut ceva probleme in Phoenix, dar nu vreau sa vorbesc despre asta acum , poate altadata.Spre nocorul meu a lasat-o balta.Ne-am asezat pe o banca si am vorbit despre carti, filme.Chiar m-am simtit bine.
            -Acum sa mergem la parcul de distractii, imi spune Edward.
            -Ok.Ne-am dat in carusel, dupa ce Edward a incercat sa ma confinga sa urc cateva minute bune.Apoi am fost la masini unde ne-am ciocnit de foarte multe ori.Cred ca maine o sa fiu plina de vanatai.In timp ce ne plimbam pe acolo un om imbracat in rosu ne-a oprit.
            -Buna ziua! Nu vreti sa va dati in tunelul indragostitilor? ne intreba el
            -Ce? Nu noi nu suntem iubiti, spun repede stanjenta de situatie.
            -O, haide-ti nu va fie frica! spune razand.
            -Bine, spune Edward dintr-o data si incepe sa ma impinga spre o barcuta cu inimioare pe ea.
            -Doar nu vorbesti serios?  Noi nici macar nu suntem impreuna si asta , arat catre tunel , nu este pentru noi!spun exaspreta.
            -Si ce, ne distram si noi.Am trecut pe langa altii care se sarutau.Am rosit ,cand mi-am imaginat cum ar fi sa il sarut pe Edward.
            -Cum ti se pare?ma intreba el fiind foarte aproape de mine.Am vrut sa deschid gura sa spun ceva dar atenti-a mi-a fost atrasa de ochii lui Edward care eram indreptati spre buzele mele.Nu am putut rezista si m-am uitat si eu la buzele lui care erau foarte aproape de mine.Mi-am muscat buza de jos din cauza nerabdarii.Atunci Edward a gemut si m-a sarutat.Si-a presat buzele de ale mele.Erau moi si carnoase.Mi-am pus mainile dupa gatul lui si l-am tras si mai aproape.Era asa de bine, in sfarsit il sarut pe Edward Cullen.Ne-am despartit cu greu si ne-am unit fruntile.Edward s-a uitat la mine si mi-a zambit.
            -De cand asteptam sa fac asta.
            -Si eu, am soptit rosind.
            -Doamne esti asa draguta cand rosesti, spune.
            -Ok , dar cu Tanya ce facem ?il intreb curioasa.
S-a incruntat putin si nu a rostit nimic.Minunat , acum avea sa imi spuna ca nu poate renunta la Tanya doar pentru ca m-a sarutat pe mine!M-am indeparta de el si l-am privit furioasa.
            -Stiam ca iti bati joc de mine!Cum poti sa ma saruti cand nu ai de gand sa o parasesti?
            -Eu doar... trebuie sa ma mai gandesc la asta.
            -Nu ! Numai este nevoie, eu deja m-am gandit.Din momentul asta nu mai ai ce discuta cu mine , Edward Cullen!!am strigat eu incepand sa se formeze lacrimi in coltul ochilor.Cand barca s-a oprit am sarit repede si am plecat alergand de langa el.Stiam ca nu trebuia sa fi facut asta.Nu trebuia sa il sarut!
            -Bella!ma striga el.Stai!si am simtit cum ma prinde de mana.
            -Ce vrei acum?ii spunNici nu observasem ca eram in fata hotelului.
            -Vreau doar sa iti spun ca eu simt cev....
            -Edward!!ne intrerupe Tanya iesind din hotel si  sarutandu-l pe Edward.Cum a fost?Sa stii ca mi-a fost asa dor de tine!ii spune.
            -Pa, Edward, i-am spus si am intrat...

2 comentarii:

  1. Stii am crezut ca aveau sa fie impreuna dupa faza cu sarutul.Insa Edward nu vrea sa se desparta de scorpie?!Sper ca nu ma lasi asa,vreu un capitol urmator cat mai repede posibil!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. I HATE Tanya!!! Ce-mi vine sa-l strang de gat pe Edward!!! Offff.... Sper ca-si da seama curand de ceea ce simte pentru Bella.... :D
    P.S. povestea asta e din ce in ce mai faina!!! :*

    RăspundețiȘtergere