Persoane interesate

duminică, 4 august 2013

Capitolul 11



Capitolul 11Confruntari


            Nu era schimbat deloc.Arata exact ca atunci cand l-am vazut ultima oara.Parca a fost ieri. Acelasi par frumos de culoare mierii si care ii statea in toate partile, aceeasi ochi verzi care m-au fermecat din prima clipa , iar corpul sau era ca unui atlet.Avea un fizic impresionant.
            -Bella !!!BELLA!striga Alice care isi flutura mainile in fata mea.
            -Ce este Alice?Nu este nevoie sa urli, ca aud chiar foarte bine, sa stii! ii spun ironic dar tot cu ochii la Edward care vorbea cu profesorul despre program.
            -Ca o prietena buna ce sunt, te-am salvat de la un dezastru! spune multumita de ea.
            -Ce dezastru?
            -Te holbai la ghidul nostru , de parca era o ingheta cu ciocolata si frisca si salivai dupa ea, dar ,se pare ca dupa foarte multe incercari de strigaturi , am reusit.
            -Nu m-am holbat la el asa de mult!! spun nesigura pe mine.Mi-e mi se paruse o vesnicie , dar ma rog!
            -De cinci minute numai asta faci!Nu zic ca nu este frumos , dar nici chiar asa! spune amuzata.
            -Bine, m-ai prins.Asculta-ma putin! Ghidul acela este Edward, cel de care ti-am povestit!! spun emotionata.
            -Vrei sa spui ca este Edward ?!! Ca l-ai gasit in sfarsit?!
            -M-ati strigat cumva?se aude vocea lui din spatele nostru.Cand m-am intors spre el, am observat ca nu numai el se uita la noi ci si ceilati .M-am inrosit , ca de obicei
            -Aaaa...d-da..adica nu! am spus mai mult strigand ultimele cuvinte.
            -Ce este Bella? Dintr-o data numai stii sa vorbesti ? Oare care o fi cauza? spune Tanya aratand spre Edward.Oh cred ca stiu!si incepe sa rada.In momentul ala imi venea sa sar la ea, eram nervoasa ca a observat , nervoasa pe mine ca nu ma pot controlacand sunt langa Edward.Pe de alta parte, privirea lui Edward si a celorlati se muta de la mine la Tanya si invers.
            -Tine-ti dracu gura!! am urlat eu cu nervii la pamant.Cand mi-am dat seama ce am spus mi-am pus ambele maini la gura, perfect acum Edward o sa creada ca nu sunt adepta cuminteniei si nici a regulilor de bune maniere.
            -Domnisoara Swan! Cum poti vorbi asa de urat cu colega ta! Azi stai numai in camera ta de la hotel, nu vii cu noi si cu domnul Cullen sa vizitam orasul! S-a inteles? Se rasteste profesorul la mine.Eu doar am murmurat un “da” fortat.Iar proasta de Tanya rajnea la mine! “lasa Tanya,” lasa ca mai vedem noi cine rade la urma” mi-am spus.
            -Acum ca ne-am calmat cu totii, incepu Edward sa vorbeasca uitandu-se mai ales la mine ca la , de parca imi spune ca eu sunt de vina, sa mergem la autocar, si pleca .Eu doar stateam si ma uitam dupa el.Minunat, acum sigur are o parere foarte buna despre mine!Alice vazand ca nu ma misc, a inceput sa ma impinga, nu inaite de a se uita urat la Tanya, care se tot uita la mine.La hotel stateam impreuna cu Alice si cu o fata blonda si frumoasa pe nume Rosalie.Dupa o ora eram deja prietene .In timp ce ne aranjam lucrurile, se auzi o bataie in usa. Cred ca este camerista sau profesorul.Cand am deschis usa , in fata mea se afla cel mai mare vis al meu, devenit realitate, “Edward”.Zambea , dar cand a vazut cine a deschis usa , i-a disparut de pe fata zambetul.
            -Colegele tale trebuie sa coboare jos ca sa plecam in oras, sper ca nu faci probleme aici nu?
            -Probleme? Ce fel de probleme? Vrei sa spui ca arat ca genul ala de fata? spun nervoasa.Cum putea sa creada asa ceva! Numai din cauza lui Tanya!
            -Nu stiu, poate!Cine stie ce se ascunde in capusorul ala al tau frumos, dupa care pleaca.Eu stateam nemiscata inca in fata usii, uluita de spuese lui.Nu din cauza a ceea ce a vrut sa insinueze ci pentru ca mi-a spus ca sunt frumoasa!!!
            Bella? Cine era la usa, ma intreba Rosalie imediat ce am revenit la fete, inca cu gandul la el.
            -Ce?Aaa scuze., era Edward, a zis ca trebuie sa coborati jos la autocar ca plecati.
            -Dar de cand ii spunem domnului Cullen, Edward?A zis ca putem sa ii spunem asa? spune Rosalie ridicand din spranceana.
            -Asa ii spunem eu cu Bella, ma salveaza Alice.
            -Ok, spune Rosalie inca cu privirea la mine, aratand ca nu crede nicio iota din ce spune Alice.
            Cat fetele au fost plecate am citit, am ascultat muzica , apoi mi-am zis sa ma duc jos la restaurant sa manac ceva.La restaurant erau la o masa doar doi baieti, de vreo 19-20 de ani.Am luat loc la o masa de langa baieti.Am comandat o supa, iar acum stateam si asteptam.Baietii din fata mea tot se uitam la mine, apoi vorbeau ceva.Unul dintre ei era mare, cred ca nimeni nu doreste sa il supere, avea parul negru , dar era dragut, iar prietenul lui, era slab , avea un par blond si o fata care inspira incredere si parea genul acela de tip calm.La un moment dat m-am trezit ca amandoi se indreptau spre masa mea.
            -Putem sta aici? Sau astepti pe cineva? ma intreba cel “mare”
            Zambind le-am spus ca pot lua loc.De vreme ce pentru Edward nu reprezint nimic, daca sunt cu cineva , poate devine  gelos.Dar tot planul meu s-a dus cand a inceput sa vorbeasca tot cel “mare”.
            -Buna, eu sunt Emmet , iar el este fratele meu Jasper.Vrem sa te intrebam ceva. Prietenele tale, aia blonda si cea cu parul scurt au iubiti?Ma bufnit rasul din cauza privirii care o aveau amandoi.
            -Dar de ce intrebati?Va plac prietenele mele?
            -Cam da, a spus Jasper.Te rog!Mama! Baiatul asta parca mai are putin si plange, pare genul lui Alice, aceasi privire de catelus.
            -Of! Bine va spun!Nu au iubiti si pe cea blonda o cheama Rosalie , iar pe cea cu par scurt Alice,multumiti? ii intreb.Acum fetele lor radiau de fericire.
            -Multumim! Apropo cum te cheama? ma intreaba Emmet.
            -Bella.
            Astfel am stat cu ei  pana au venit fetele, am vorbit despre tot felul de lucruri, mi-am dat seama ca Emmet nu este deloc asa cum credeam , era foarte comic si tot timpul pus pe glume.Cand au venit Alice si Rosalie le-am chemat la mine si i-am prezentat pe baieti, apoi m-am scuzat ca trebuie sa ma duc in camera .Era o scuza buna pentru ai lasa pe baieti sa le cucereasca asa cum au facu cu mine.Am intrat in lift , cand se inchideau usile am auzit pe cineva strigand sa le astept.Cand usa s-a deschis a intrat in fuda Edward.Inca nu ma observase.
            -Vai multumesc! imi spune inaite de a se intoarce la mine.Cand a vazut ca sunt eu ,a zis doar eu “Oh!” si gata a tacut.
            -Ce s-a intamplat, nu iti convine persoana de langa tine?
            -Nu, cred ca nu.
            -De ce? il intreb iutandu-ma urat la el.A inceput sa rada.
            -Acum ce ti se pare asa de amuzant?
            -Fata ta!Esti asa comica cand te enervezi.
            -Hahaha , ce amuzant! spun uitandu-ma in fata.
            -Cati ani ai? Mi-am dat seama prea tarziu ca am pierdut controlul gurii.
            -25, de ce? vrei sa vezi daca sunt bun pentru tine?
            -Nu am voie sa fac conversatie?
            -Ba da, dar tu cati ani ai?
            -19 ani.
            -Cam mica pentru mine! spune  serios uitandu-se la mine de sus pana jos.Am intors capul ca sa nu vada ca am rosit.Inainte de a spune ceva usile s-au deschis si el a plecat .
                        -Ok... ce a fost asta? am rostit cu voce tare.

2 comentarii: