Persoane interesate

luni, 11 martie 2013

Capitolul 6



Capitolul 6 Stop


Bella pov
Tot ce tin minte este atunci cand m-a sunat femeia aceea sa ma informeze in legatuta cu parintii mei.Of cand ma gandesc la asta imi vine sa plang.Sunt complet singura, nu o sa mai fie nimeni care o sa imi spuna te iubesc sau  la multi ani, zilele de nastere o sa fie pusti.Nu are cine sa ma ajute cand o sa fiu bolnava, sa ma felicite .Nu o sa mai am iubirea de parinti.Eram la spital, nu vorbeam cu nimeni , ma gandeam ca nu mai are rost, nu mai exist nu imi mai pasa ce fac, ce mai conteza ca vorbesc sau nu.Majoritatea timpului plangeam, dormeam si iar plangeam.Ma vizitat Elena si Jacob dar nici cu ei nu am vorbit. Dupa doua zile am plecat de la spital.Elena a mers cu mine pana acasa .Cand am intrat mi s-a parut ca intru intr-un loc pustiu , rece fara cineva care sa vina la tine si sa te intampine si sa te intrebe cum a fost la scoala .Elena tot ma intreba daca sunt bine dar eu nu o ascultam  , i-am intors spatele si am plecat in camera mea.Imi parea rau ca trebuie sa o ignor dar nu aveam ce face , nu mai sunt ca inainte sunt pustie pe dinauntru.M-am asezat pe pat si priveam in gol, cred ca asa am stat pana noaptea tarziu cand am adormit. Dimineata trebuia sa ma duc la scoala si sa ma prefac ca totul este bine si sa le raspund tuturor la ce se asteapta adica "da ma simt bine 'cand de fapt nu este asa.La scoala toata lumea se uita la mine cu mila.Nu aveam nevoie de mila nimanui.Cand vedeau ca ma uit urat la ei ,se intorceau, cred ca ma considerau nebuna.Am devenit retrasa, nu vorbeam decat la ore cand eram obligata sa raspund la ore.In rest acelasi lucru , nu vorbeam cu nimeni.Asa a fost in fiecare zi, la cantina stateam cu Elena  desi nu vorbeam niciuna, evitam sa ma uit la masa din partea opusa, mai exact la Edward.
            Au  trecut doua luni de cand s-a intamplat accidentul, de cand nu mai vorbesc cu nimeni, de cand nu mai invat la scoala.Stateam acasa ca si la scoala privind in gol si nefacand nimic.Plangeam in fiecare seara.La un moment dat  mi-am adus aminte de album, acolo erau cele mai recente poze cu parintii mei.Deschid dulapul , dar nu il gasesc. Unde naiba este? ma intreb .Am cautat in toata casa dar nimic.Am aruncat totul prin camera , camera mea arata ca dupa o furtuna.Eram nervoasa , suparata si crizata.M-am dus intr-un colt al camerii si m-am asezat acolo pe parchet pana dimineata.Asa m-a gasit Elena a doua zi.
Elena pov.
De cand i-au murit parintii Bella este din ce in ce mai rau.Nu vorbeste cu mine deloc, nici nu mai stiu cum este glasul ei.Imi este dor de vechea Bella.Am crezut ca poate cu timpul isi mai revine dar se pare ca m-am inselat.In cazul meu este mai putin dificil.Am inceput sa ma intalnesc mai des cu Damon.Eram cu Damon la o cofetarie si ma murdarisem la gura , el a luat servetelul si m-a sters .A fost asa de romantic si de dragut.Ma simteam stanjenita si am intors capul spre geam.Eram geamuri cat peretele si vedeai afara.Eu am vazut un Stefan la geam cu o privire de catel plouat, cand m-a vazut ca ma uit la el m-a privit un pic si a lasat capul si a plecat.Am fugit dupa el.
            -Stefan staiii!!! strig la el.Se intoarce , imi era mila de el , il iubeam si pe el  dar si pe Damon.
            -Gata Elena s-a teminat, stiam ca iti place de Damon dar am crezut ca mai intai imi spui  si mie ca iti place de el si nu mai vrei sa fi cu mine.Si a plecat lasandu-ma singura.In urmatoarele zile am stat numai cu Damon.
            M-am dus intr-o zi la Bella sa mergem impreuna la scoala si sa ii spun de faza cu Damon.Dar am uiata de toate astea cand am intrat in camera ei.Erau carti aruncate peste tot , pe pat pe jos, hainele la fel,  papucii aceasi soarta au avut.Iar ea statea intr-un colt uitandu-se spre geam.
            -Doamne Bella ce ai facut aici? Uite, stiu ca este greu pentru tine dar peste tot sunt astfel de cazuri.Parintii tai vor sa fi fericita nu distrusa.Aratale ca esti tare .Ei o sa fie mereu in inima ta si o sa te sprijine si vegheze.Ei nu vor ca tu sa iti distrugi toata viata facand nimic.Ma duc spre ea si ma aplec incat eram fata in fata cu ea.I-am luat fata in maini si i-am spus:
            -Bella , te iubesc ca pe o sora vreau tot ce e mai bun pentru tine, ma doare sa te vad asa in fiecare zi.Vreau sa razi sa vorbesti cu mine, macar sa imi spui “ Elena taci naibii din gura ca toata ziua vorbesti”.Bella a inceput sa rada.In sfrasit un zambet, parca se luminase camera.
            -Asa Bella, vezi ca se poate, acum ridicate fa dus imbraca-te si sa mergem la scoala ca in prima zi de scoala.Eu o sa iti fiu alaturi cand ai nevoie de mine sa stii.Bella se ridica si ma imbratiseaza, vorbindu-mi in sfarsit.
            -Sa stii Elena ca nu stiu ce m-am  face fara tine.Si eu te iubesc!Ai dreptate mama si tata vor sa fiu fericita , vreau sa ii fac mandri de mine.Vreau sa o luam de la capat, vreau sa  imi schimb infatisarea sa fiu o noua eu.
Ne-am dus la coafor.Bella s-a vopsit in blond si si-a taiat putin parul.Arata foarte frumos , era ca o raza de soare , o floare care a inflorit dintr-o data.Nu ne-am mai dus la scoala in ziua aceea.Am fost prin mall-uri, am ras si ne-am distrat.Uneori cand treceam pe langa copii impreuna cu parintii lor, Bella se uita la ei intr-un fel de ti se rupea inima, eu o imbratisam si ii ziceam tot timpul ca sunt acolo in inima ei.
A doua zi la scoala sa o fi vazut .Era vorbareata uimind pe toata lumea, radea si glumea.La ore raspundea tot timpul.Iar la cantina vorbeam numai despre Edward si Caroline si restul.I-am povestit despre mine , Stefan si Damon.Ea doar a ras si mi-a spus ca ma descurc eu.
Edward pov.
Eram la cantina si vorbeam cu ceilalti despre balul primaverii.
            -Hei Edward cu cine mergi la bal? ma intreaba Jessica.
            -Cu nimeni ! ii raspund.Ea se astepta sa o invit, ei sa astepte daca vrea cat doreste.In cantina isi face aparitia Elena, sigur este cu Bella cea muta.Dar cand am vazut o Bella blonda, plina de sine si cu un zambet minunat am ramas cu gura cascata.Era asa de frumoasa.Arata ca o zana din timpurile vechi.S-a uitat la mine si mi-a zambit.Noroc ca stateam pe scaun ca astfel as fi lesinat.
            -Wow uitati-va la Bella! sopteste Caroline.Arata super tare.Vai Edward se pare ca o sa mergi pana la urma la bal nu crezi?spune razand.Sa o invit la bal ?Nu cred ca pot , dupa toate cele intamplate, dar poate ca pot.Ce naiba doar nu sunt pampalau sa imi fie frica.
            -Poate o s-o invit, Caroline, Caroline se uita la mine si incepe sa rada.
            -Doamne Edward , ma gandeam sa o inviti doar ca sa ii facem o farsa sau ceva de genul asta.Doar nu pemtru ca iti place de ea nu?Aduti aminte ce ne-a facut.Stai putin doar nu o iubesti inca nu?
            -Nu sigur ca nu!!! spun eu cu vocea cam ridicata.
            -Stii ce cred eu Edward ca nu ai curajul  sa ii faci ceva la bal , sa o umilesti.Asa-i?
            -Ba da am curajul.Pune-m pariu ca pot sa o fac sa vina cu mine la bal si sa ii facem ceva?
            -Ok Edward dar am impresia ca o sa pierzi!! Spune Caroline si incepe sa rada.ma uit la Bella care rade cu Elena.Pot sa fac ! Imi spun.

Un comentariu:

  1. Cat o mai urasc pe Caroline in momentul asta!!!Iar el o sa faca asta doar pt ai arata blondei ca nu mai tine la bella??!!E complet pampalauTare capitolul ,il astept pe urmatorul!:*:*

    RăspundețiȘtergere