Persoane interesate

duminică, 14 aprilie 2013

Capitolul 5



Capitolul 5



M-am trezit devreme azi dimineata, m-am dus in bucatarie, am pregatit cafeaua si cateva briose.Cand am terminat totul , l-am auzit pe Edward venind spre bucatarie, aveam emotii, parca eram la scoala si trebuia sa dau un test.Nu stiam cum avea sa reactioneze Edward la toata treaba asta, sper numai sa ii placa.De fapt daca ma gandescs mai bine nu trebuia sa fac asta , dar era prea tarziu ,  asa ca m-am asezat la masa cu micul dejun in fata mea.Cand a intrat in bucatarie s-a oprit si s-a uitat mirat si confuz la cafeaua si la briosele din fata mea.Avea parul  umed de la dus si ii statea in toate directiile, de fapt era foarte sexy. Nu mai aveam mult si ma duceam la el sa ii pun mana in par , sa il simt.”Bella revino-ti!” ma certam singura.Era imbracat cu o pereche de blugi decolorati si avea o camasa care lasa cam mult la vedere din pieptul lui, off doamne de ce ma chinuia in asa fel! Vine se aseaza la masa i-a cafeaua o ridica la gura si bea putin apoi o lasa jos si se uita la mine.
           
            -Buna dimineata! Multumesc pentru cafea, imi spune el uitandu-se in continuare ciudat la mine.Oare aveam vreun cos pe fata? Imposibil , dimineata cand m-am trezit primul lucru care l-am facut a fost sa ma aranjez si atunci nu aveam nimic pe fata!

            -Buna dimineata! raspund eu afisand cel mai bun zambet al meu.Uite  Edward, adaug eu, in legatura cu ce s-a intamplat in seara aceea, nu am vrut sa te ating sau sa iti spun ca ar putea exista ceva intre noi.”desi as vrea “adaug eu in minte, dar te iubesc.        Mi-am dat prea tarziu seama de ce am zis .Am dus mana la gura si m-am uitat la el, asteptand parca undeva in mintea mea sa spuna ca si el ma  iubeste dar tot ce a facut a fost sa se ridice de la masa si sa plece .

La naiba!Cand sunt im preajma lui nu gandesc cum trebuie, scot pe gura asta a mea numai prostii! A coborat si Renesmee dupa cateva minute timp in care am stat ca proasta uitandu-ma la usa fara sa ma gandesc la ceva anume.o auzeam pe Renesmee cantand in timp ce venea spre mine.Era ca o raza de soare, lumina orice incapere intunecata si trista.

            -Buna Bella, ce mai faci? imi spune asezandu-se pe scaunelul ei.Ai facut micul dejun? spune uitandu-se la mancare si apoi la mine cu o privire ciudata.Ce se intampla in casa asta de se uita la mine asa ciudat doar pentru ca am facut un amarat de mic dejun?

            -Da dar ce s-a intamplat?

            -Nu stiam ca poti atinge lucrurile, aaa adica sa faci briose, spune repede corectandu-se .

            -Cum adica  sa ating lucrurile? spun  confuza.

            -Aaa...nimic, uita de asta.Ieri am mai vorbit cu mama si mi-a spus ca esti o fata draguta si este fericita ca esti aici cu noi. Mi-a  mai spus ca pot sa iti arat cutia noastra adica a mea a si a lui mama cu lucrurile mele.Ma duc sa o aduc, spune si pleaca fara sa mai apuc sa spun ceva.

            -Gata am adus-o, spune Renesmee in timp ce intra in bucatarie gafaind.Cutia era roz si avea diferite abtipilduri cu animale si printese si mult sclipici.Deschide cutia si rastoarna tot contin
utul ei pe masa.

            -Astea sunt lucrurile mamei si colectia noastra de varfuri de sageti, spune ea si imi arata o bucata rosie de la o bluza , cateva poze cu ele doua si multe varfuri de sageti colorate.
 
            -Asta este o bucata din bluza preferata de culoare rosie a mamei, iar acestea sunt varfuri de sageti dupa cum ti-ai dat seama.Mai aveam doar una de gasit impreuna cu mama dar ea a murit si nu am mai cautat , spune stergandu-si lacrimile de la ochi.Imi este foarte dor de ea!
 
            -Nu plange, spun si ma duc sa o imbratisez.Ea doar statea nemiscata si plangea.Mama ta este tot timpul cu tine si te vegheaza de sus, ea va fi tot timpul cu tine aici ,spun eu aratand spre inima ei.

            -Ma duc afara sa ma intalnesc cu prietenele mele, spune repede iesind.

            -Bine du-te , dar ea deja plecase.Nu mi-am dat seama ca plangeam si eu decat atunci cand o lacrima a cazut pe mana mea..Mi-am sters repede lacrimile inainte de a ma vedea cineva .Am iesit putin afara sa ma plimb prin padure, aveam nevoie sa imi limpezesc mintea. In timp ce mergeam prin padure se aude o voce ca o soapta.

            -Bella...., spune vocea. Am urmat-o si m-a condus intr-un luminis , razele soarelui patrundeau printre ramurile copacilor, creand un spatiu ca in povesti. In clipa aceea am simtit ca trebuie sa ma uit la picioarele mele.Acolo la picioarele mele statea un varf de sageata alba despre care imi vorbise Renesmee.

            -Este pentru Renesmee., spune vocea si in fata mea apare o femeie cu o bluza rosie , partea de jos nu se vedea arata ca o fantoma.Atunci am realizat eu ine este.

            -Oh ,doamne esti......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu