Persoane interesate

sâmbătă, 13 aprilie 2013

Capitolul 4








Capitolul 4






Azi ne-am dus toti trei in oras la o inghetata.prin oras toata lumea ii saluta pe Renesmee si pe Edward, ba mai mult la magazinul de inghetata vanzatoarea filtra cu Edward chiar sub nasul meu.”Hey, sunt si eu aici!”imi venea sa stirg sau mai rau sa sar in capul ei.Trebuia sa recunosc ca nu numai mie mi se parea frumos, dar aveam impresia ca este al meu.Asa ca am plecat de acolo trantind usa dupa mine.Chiar nu stiu de ce ma comportam asa.

“Ba da stii, recunoaste Bella esti geloasa!!!”imi striga subconstientul meu.

            -Esti bine Bella? spune Renesmee venind spre  mine impreuna cu Edward la banca la care eram asezata in parc.Daca ma intrebati pe mine cum am ajuns aici ,de fapt mai bine nu ati face asta pentru ca nu am nici un raspuns de dat.Gandurile mele se indreptau spre Edward tot timpul de am inceput sa nu mai imi dau seama ce fac.

            -Da sunt bine, am vrut doar sa i-au putin aer.Edward se uita la mine ca la un bebe.Macar acum ma baga in seama si pe mine .

M-am ridicat  si am luat-o spre masina care era parcata langa noi.Nu vroiam sa arat ca o plangacioasa in fata lui Edward.Ne-am dus acasa, iar in masina era o liniste intre noi  de se auzea numai sunetul respiraiilor noastre.Edward imediat a plecat sa repare nu stiu ce, asa ca eu am plecat cu Renesmee sa ne dam in leagane.

            - Adultii nu se dau in leagane, spune Renesmee  in tmp ce ne dadeam in leagan .


- Cine spune asta? o intreb eu continuand sa ma dau.

- Tati, el a facut leaganele stiai?

- Da? Wow se pare ca Edward este bun la toate si pe deasupra este si foarte frumos.

            -Da, tati arata foarte bine , este cel mai bun tata din lume. Oh , am zis cumva cu voce tare ?Si mai ales in fata lui Renesmee.Ea vazandu-mi fata speriata si panicata sau fustrata a incercat sa ma linisteasca.

            -Stiu ca tu il placi pe tai, se vede dupa cum il privesti, spune mandra de descoperirea facuta.”Oare fata asta are cinci ani sau este un fel de extraterestru  care a luat infatisarea unui copil de varsta asta si care ma uimeste pe zi ce trece?”Nu am vrut sa creada ca este adevarat asa ca am provocata uitandu-ma la ea cu o privire care spunea totul asa ca ea a continuat.

            -Te uiti la el cum se uita un copil mic la o acadea.

            -Ba nu este adevarat!!! Nu il privesc in niciun fel, doar ti se pare, spun eu gata sa explodez stiind ca are dreptate.Chiar atunci ma uit spre casa si il vad pe Edward pe acoperis in bustul gol lucrand.Mi-as fi dorit sa intoarca si el privirea spre mine si sa ne uitam unul la altul ca in filme, dar nu s-a intamplat nimic de genul asta.O doamne  s-a intors incoace si cand urma sa se uita la mine a a parut Renesmee cu mainile incrucisate la piept in fata mea distrugand astfel sansa mea !

            -Vezi! Ce ti-am spus eu, asa te uitai la tati chiar acum cateva momente, noroc ca am intervenit ca astfel parca vad ca zburai pana pe acoperis, spune Renesme razand.

            -Bine , bine detectivule ce esti ai castigat!1 soun eu exasperata si furioasa pentru ca mai avea asa de putin Edward si se uita la mine!!!!!Nu pot sa cred ce noroc este pe mine!!Ce o fi zicand norocul ca:” Hai sa ii dam putin noroc lui Bella ca este prea ghinionista!”

            -I-a zi ai mai vorbit cu mama ta? am incercat eu sa schimb subiectul .

            -Stiu ca incerci sa schimbi subiectul Bella, dar nu scapi asa de usor de mine, spune Renesmee uitandu-se la mine cu o privire care spunea” Nu ma poti pacali , sunt mai desteapta decat crezi!”.Da, continua ea, am mai vornit cu mamaacum doua zile.Se intoarce si  pleaca  casa.Era prea tarziu sa se mai uite la Edward pentru ca el nu ma era acolo.Nervoasa m-am ridicat de pe leagan si am plecat spre padure  ca poate la ce noroc am cine stie ce prostii mai fac in preajma lui Edward. Nu!! Chiar trebuie sa fac ceva in legatura cu Edward.Parintii mei mai  puteau astepta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu