Persoane interesate

duminică, 10 martie 2013

Capitolul 5



Capitolul 5 O noua tragedie



Bella pov.

Stateam in camera mea facandu-mi temele si asculatnd muzica.Ceva mi se parea ciudat, simteam ca avea sa se intample ceva ciudat.Ceva care m-a va afecta foarte tare.Dar cum a si venit asa a si plecat gandul ala si am uiata complet de el.Am mai vorbit cu Elena la telefon care imi spunea de faza cu Stefan si Damon.La scoala ma certam in fiecare zi cu Edward si gasca lui.Ne-am facur tot felul de farse  ,dar nu au fost de nici un folos pentru mai tare ne uram intre noi, dorinta de razbunare era din ce in ce mai puternica pe zi ce trecea.Am dobandit o forta puternica ,rea care era si ea mai puternica.Dar numai la scoala eram asa si in preajma lui Edward.In rest eram chiar calma, parca sufeream de dubla personalitate.Intr-o seara in timp ce ma uitam la TV iar parintii mei erau la munca se aude soneria.Ghici cine era ? Caroline!!! Ce mai vrea asta oare?
            -Ooo ,dar vai ! pe cine avem aici!!Este chiar Caroline in persoana.Ce doreste inaltimea voastra? spun eu incercand din greu sa ma abtin din ras.
            -Nu te mai prostii , nu am venit sa ma inchin tie dar cand am fost la tine data trecuta am uitat o esarfa la tine, pot sa intru daca nu cer prea mult?M-am dat din usa si a intrat.
            -Tu cauta , eu ma duc sa imi fac un ceai. spun eu constienta ca am fost nepoliticoasa ,dar cum am mai zis in preajma lor toti nervii mei sunt incordati la maxim.Ma duc in bucatarie si imi prepar ceaiul ,cand ma duc sa vada daca a gasit esarfa  ea cobora de la etaj.
            -Ciudat ,nu are cum sa fie esarfa in camera mea de vreme ce ai stat in sufragerie.
            -Am crezut ca poate ai vazut-o si ai disa in dulap si ai uitat de ea.dar nu este cred ca este altundeva.Se indreapta spre usa , o deschide si inainte de a iesi imi spune.
            -Apropo merci pentru nimic! imi spune si inchide usa.
            -Du-te dracului!!! strig eu.Stateam pe canapea si ma gandeam, ciudat faza cu esarfa, eu nu tin minte sa fi avut o esarfa atunci.De atunci nu m-m mai gandit la asta dar aveam sa imi aduc aminte mai tarziu.Tot asteptam sa vina o data mama si tata.Niciodata nu mai intarziase.Sau daca intarziau ma sunau dar nimic.Am adotmit asteptandu-i pe canapea pana dimineata.Cand m-am trezit tot nu venise, am incercat sa sun din noua dar imi intra casuta vocala la amandoi.
In dimineata asta in timp ce mergeam spre prima ora il vad pe Edward stand rezemat de dulapul lui si ma privea invingator.Ce naiba il apucase, arata de parca castigase ceva.
            -Ce-ai patit?Nu mai vazut de mult?Ce te holbezi ca boul la poarta noua?
            -Doar ma gandeam cum o sa te distrug ,draga Bella!!Si ma incata foarte tare.
            -Ce prostii vorbesti? Ai luat droguri, te-ai gandit ca nu ai nicio sansa impotriva mea , sau tie foarte dor de mine si ca sa nu te mai gandesti la mine , te droghezi!De aceea ai si farse micute si neinspirate pentru ca nu vrei sa ma ranesti as.....? Nici nu apuc sa  termin propozitia ca Edward apare in fata mea starngandu-ma de mana.Fata lui era la la un centimentru de a mea.Daca mai stau mult am sa cedez  din cauza parfumului si a ochilor.
            -Chiar nu imi pasa de tine, esti un nimic pentru mine si nu ma droghez. Se pare ca nu esti chiar asa de desteapta cum credeai.Dar lasa Bella ca data viitoare te distrug iti spun eu.Imi da drumul la mana cu viteza dezechilibrandu-ma.inainte sa pot spune ceva el era deja plecat. Incepe sa sune telefonul . Era un numar  care nu il cunoasteam.
            -Alo, spun eu curioasa ,mama? intreb eu  .
            -Nu , imi pare rau .Tu esti Bella Swan?intreaba o voce de femeie.
            -Da eu sunt, pot sa va ajut cu ceva?
            -Te-am sunat sa iti spun ceva important stiu ca o sa te supere si imi pare foarte rau ca sunt eu aceea care trebuie sa iti spuna.Este in legatura cu parintii tai.Cand a spus asta am intrat in panica, tremuram toata .
            -Ce s-a intamplat cu ei , sunt bine nu? spun eu speriata .Va rog spuneti-mi ca sunt bine!! Deja eram isterica , vocea mea era o soapta.
            -Parintii tai ,aseara in timp ce veneau aseara spre casa a intrat in ei o masina si au murit pe loc.Imi pare foarte rau sa stii.......Am scapat telefonul .Nu ma puteam misca, nu poate fi adevarat  ca parintii mei sa ma paraseasca. Nu acum cand aveam nevoie de ei  din cauza amneziei, mi-am dat seama ca am ramas singura pe lume.Adevarul m-a lovit dintr-o data , am simti cum inima explodeaza in mii de bucatele.Am inceput sa plang , nu mai stiam unde sunt ce este cu mine,Eram exact asa ca dupa accident.Am cazut pe podea , mi-am ridicat genunchii ,  i-am cuprins cu mainile si mi-am rezemat capul de maini.Nu puteam sa plang , nu puteam sa ma gandesc eram fara viata.Eram terminata.
Elena pov.
 La prima ora Bella nu venise.Ma intrebam ce s-a intamplat, doar am vazut-o inainte sa se sune cum vorbeste cu Edward.Sigur are legatura cu el . poate ia zis ceva si a suparat-o si a fugit.Firar sa fie de Cullen prost si imbecil.Pe hol in vad pe el.
            -Ce naiba i-ai spus lui Bella, nu ai mila , nu o lasi deloc in pace.Din cauza ta nu a venit la ora.
            -Hoo !!! Eu nu am nicio legatura cu asta.Ultima data am vazut-o langa dulapul meu.Atentia mea si a lui Edward  s-a indreptat spre dulapul lui Edward, dar nu dulapul era cauza ci lumea din jurul lui.Am simtit ca se intamplase ceva rau .Am fugit spre multime.Edward ia dat la o parte din calea noastra.Cand am vazut-o am crezut ca  o sa cad din picioare.Ma uitam la Bella cum statea jos si cu mainile in jurul genunchilor si avea privirea fixata in gol.Arata ca o fantoma.Ma aplec incet  spre ea.
            -Bella?? Bella? Ce s-a intamplat? Ridica-te ca ma sperii.Ea nici macar nu s-a clintit.M-am intors spre Edward care privea totul  nemiscat.  
            -Cheama repede ambulanta!!!! Si voi ce stati aici , plecati , plecati!!! Strigam eu la prostii aia care doar stau sa se uite.Plecati! incep sa plang .
            -Bella, te rog uite-te la mine, totul e bine.Ii sun imediat pe parintii tai sa vina vrei?Nu stiu ce am zis dar dintr-o data intoarce capul brusc spre mine.M-am speriat de privirea care mi-a aruncat-o , parca ma strangea de gat in minte.
            -Lasa-ma in pace!!! Nu poti suna pe nimeni! Auzi? striga Bella Nimeni!!Nimeni, nu mai am pe nimeni. Si incepe sa planga si sa urle.
            -Sunt terminata! Lasati-ma in pace vreau sa fiu singura.Si o ia spre usa tipand in continuare.Nu imi venea sa cred, ce a apucat-o , nu am mai vazut-o niciodata asa.
            -Edward du-te dupa ea sa nu cada!El fuge spre Bella .
            -Lasa-ma in pace Edward!! Numai tu imi lipsesti!Din cauza ta s-au intamplat toate , numai din cauza ta spune in soapta.Il inpinge si mai face un pas si cade dintr-o data.
            -O doamne a lesinat!!!! strig eu.Fix atunci isi face aparitia salvarea.O pun pe o targa si o duc la spital.Sper sa nu fie grav.

2 comentarii: