Persoane interesate

sâmbătă, 9 martie 2013

Capitolul 4

Capitolul 4  Tensiuni


Bella pov.

Steateam cu Elena la cafenea si radeam de farsa noastra .

            -Doamne Bella,chiar daca sunt prietena ta cea mai buna,nu mi-am dat seama de talentul tau!Sunt mandra de tine.
            -Stiu!! spun eu  si incepem sa radem.Ma uit spre usa si apre tot grupul cu Edward in frunte, de indata ce m-a zarit s-au indreptat incoace.Hopa,spun Elenei,se pare ca avem musafiri.
            -Ce dracu ai facut? se rasteste Edward la mine.Ne-ai pacalit cu farsa ta, de fapt cu toate,esti o catea!Mi-a cazut fata pret de cateva secunde.
            -Catea!!! Vezi cum vorbesti amice,in plus acum sunteti vedete ,va stie toata scoala sau mai degraba tot orasul, asa cum v-am spus eu.Voi nu m-ati intrebat cum o sa fac asta nu, sau gresesc?
            -Lasa ca o sa ne razbunam iar acum tu nu o ai decat pe Elena si pe prietenul ei.Deci suntem mai multi.Sa va vedem atunci “amice”!
            -Edward Cullen tu crezi ca ma sperii, spun razand,pot sa imi fac  prieteni noi si sa vezi atunci.Acum plecati ,stati in fata geamului si nu mai se reflecta soarele aici.
            -Bella, tu ai auzit ce au spus ca se razbuna ,trebuie sa facem ceva,spune Elena imediat dupa ce pleaca Edward si gasca lui de natangi.
            -Zilele trecute m-am intalnit cu un baiat la magazin care m-a invitat in oras,cica  ne cunoastem de mici si el are un grup de prieteni la scoala.O sa vorbesc cu el si vedem atunci.
Elena pov.
Bella chiar s-a schimbat de cand am venit in orasul asta.Oricum mie mi se pare putin cam mult ,dar Bella este incapatanata.M-am dus putin in parc sa citesc o revista pe o banca.Astazi era o zi frumoasa cu soare ceva foarte rau in Froks.In timp ce citeam revista a inceput sa bata vantul ,iar revista a zburat.Am incepu sa alerg dupa ea dar vantul o tot ducea .Pana la urma revista a cazut ,m-am aplecat  sa o iau dar fix atuncea un baiat se apleaca in acelasi timp cu mine dupa revista.O ridica si  atunci ii vad fata, era Damon!Era asa de frumos, “off , Elena fi serioasa tu il ai pe Stefan”imi spun.
            -Este a ta? imi arata revista.O iau si ii multumesc si dau sa ma intorc dar ma prinde de mana.
            -Hey! Ce faci? il intreb.
            -Frumoasa faza cu farsa,este tot ce pot spune si apropo bravo!Ce ciudat este. Ma felicita pentru ca l-am parat sau pentru farsa?
            -Nu ai vrea sa iesi cu mine la un suc ,cafea ? imi face cu ochiul si imi zambeste.Doamne daca mai face asta o data o sa lesin in bratele lui.
            -Vreau  sa iti amintesc Damon ,ca eu am prieten.
            -Da stiu ca esti cu prostul de var-miu , are gusturi bune.
            -Ce!! Stefan este verisorul tau?! spun eu uimita ca Sfefan nu mi-a spus nimic ,stai sa auda Bella.
Bella pov.
  -Ce Stefan este var cu Damon?Vorbesti serios? o intreb pe Elena la telefon.De ce nu a spus nimic?
-Nu stiu dar eu trebuie sa ma apuc de teme .Apropo ai vorbit cu baiatul ala?Dupa ce plecasem de la cafenea l-am sunat pe Jacob, asa se pare ca il chema,si a fost bucuros sa ni se alature noua impreuna cu cei doi prieteni ai lui ,Quin si Seth.

                                    ---------- A doua zi -------

Eram in cantina impreuna cu Elena,Stefan ,Jacob si prietenii lui.Sa ii fi vazut pe  Edward si Caroline si ceilalti cum se holbau la noi din capatul celalalt al cantinei Acum au vazut ca m-am tinut de cuvant, chiar am facut rost de prieteni si ce prieteni Jacob era foarte inalt si avea un fizic de invidiat la fel ca Quin si Seth.
Dupa-amiaza m-am dus acasa ,eram foarte obosita .M-am aruncat pe pat  si am adormit imediat.Am visat ca eram la scoala si stiam pe toata lumea, ma tineam de mana cu Edward si radeam de tocilari.Cand m-am trezit eram si mai obosita, , m-am speriat putin , parea asa de real.Poate era o amintire, mi-a venit in minte ca trebuia sa am pe undeva prin casa un album cu mine de cand eram mica si pana acum.Dupa ce l-am cautat prin toata camera ,l-am gasit intr-o in dulap ascuns intre haine.Nu stiu de ce l-am ascuns dar ma rog. In el erau poze de cand aveam un an, de la aniversare, de la gradinita, scoala si de la liceu.Ultimele poze erau facute de acum un an.Intr-una eram eu cu Caroline imbratisate, alta era cu mine si Edward care ne sarutam , mai aveam cu totii prietenii mei si eu cu parintii mei.Am inchis albumul si am inceput sa plang.Albumul acesta era singurul lucru care era legat de viata de dinainte de accident si de amintirile mele.L-am ascuns inapoi.
Eram la scoala , aveam ora de biologie si stateam cu Edward in banca.
-         Se pare ca  ai prieteni noi  nu ?Tipul ala  inalt  este prietenul tau? ma intreaba Edward.
-         Da, la prima intrebare si la a doua ,ce iti pasa tie?esti cumva gelos si incep sa rad.Intr-un fel imi placea ca Edward sa fie gelos sa sufere si el ca mine.
-         Vreau sa te intreb ceva Bella .De ce ai plecat pentru un an de aici? Sau asa au vrut parintii tai si tu dupa ei ca un catelus.Se vedea ca isi bate joc de mine .
-         Taci din gura nesimtitule!! Nu te lua de parintii mei, cine esti tu  ma rog? Regele meu, tu faci ce vrei cu cine vrei nu? Ei  afla  ca nu merge cu mine! Ii spun si ma prefac ca sunt atenta la profesor care spunea ceva de tesutul animal.La sfarsitul orei am plecat prima din clasa ,simteam ca ma sufoc ca el acolo.M-am dus sa imi iau o cafea  , mergand pe hol ma gandeam numai la albumul de acasa, cum am putu avea un prieten ca Edward , sau poate asa eram si eu? In timp ce mergeam si ma gandeam la asta am intrat in cineva si am varsat cafeaua pe el.
-         Vai scuza-ma !!! spun eu.Nu eram atenta,Ma uit la el .Era Edward si parea foarte  foarte nervos  , am mentionat cumva foarte ? Ei bine era scos din  minti.
-         Ce crezi ca faci? Asa te razbuni tu pe mine? Inseamna ca esti proasta Bella, cum am putut sa fiu cu tine.M-am enervat atat de tare incat i-am dat o palma in fata tuturor.
-         Nesimtitule!!! strig la el si plec simtind cum imi curg lacrimile.Il auzeam cum striga ca o sa se razbune pentru asta. La momentul respectiv chiar nu imi pasa eram prea ranita.Am fugit acasa si nu m-am oprit din plans decat atunci cand am luat albumul si m-am mai uitat la el si la un moment dat am adomit cu el in brate.

Elena pov.
M-am gandit sa ii fac o surpriza lui Stefan si sa ma duc la el acasa.Desi mai eram putin suparata pe el pentru faza  cu Damon. Locuia intr-o casa  la marginea orasului.Era cam mare casa pentru o persoana.Am batut la usa si m-am trezit fata in fata cu Damon.
            -Ce cauti aici ? il intreb
            -De fapt Elena ar trebui sa iti oun aceasi intrebare, avand in vedere ca eu aici locuiesc.Deci Stefan locuia cu Damon?!!
            -Stefan este?
            -Nu , imi pare rau dar este la magazin.Poti sa il astepti aici daca vrei , si imi face semn cu mana sa intru.Aveau o sufragerie imensa .M-am asezat pe o canapea langa semineu.Parca eram in sec XIX .
            -Vrei ceva de baut?
            -Nu multumesc. spun eu zambind.
            -Stii  , esti o fata foarte frumoasa.Ma intrebam cum de te-a gasit Stefan inaintea mea.Inainte sa spun eu ceva continua:Dar mai stiu ceva, ca tu nu il placi pe Stefan ci doar stai cu el pentru a ma vedea pe mine sau pentru a ma face gelos si asta chiar merge.
            -Eu chiar il iubesc pe Stefan, nu imi pasa deloc de ce crezi tu.Gata m-am saturat spunei lui Stefan sa ma sune.Ma indrept spre usa dar Damon ma prinde de mana si ma intoarce spre el.Tot ce am putut vedea a fost  cum buzele lui se unesc cu ale mele.Am simtit cum ma inmoi toata.Sarutul era asa de pasional  si ma simteam ca in al noulea cer.Dupa ce se indeparteaza de mine imi spune:
            -O sa ii spun lui Stefan ca ai trecut pe aici.Eu nu stiam ce sa mai spun , inca nu imi revenisem.Noroc ca picioarele ma tineau.Speram sa nu ii spuna lui Stefan.Cred ca  ii iubesc pe amandoi.
Edward pov.
-         Stiu cum sa ma razbun pe Bella! spun eu fericit  si inca simtind palma pe obraz. Eram cu totii la cafeneaua noastra  si incercam tot feluri de planuri de razbunare pana mi-a venit mie o idee extraordinara.Tot ce trebuie sa facem este sa il luam lui Bella un lucru important pentru ea si sa il distrugem si apoi il dam.Deci ce ziceti ,sunteti de acord?
-         Da!!! striga toti in cor.
-         Deci Bella pregateste-te ca venim!!!......

Un comentariu:

  1. Edward este asa un copil,adica nu putea trece si el peste...Dar nu...trebuie sa se razbune.Si acum ce e gelos pe Jacob?:))))Iubesc povestea asta!Dar stai Damon si Elena,s-au sarutat?!Ah,asta e asa te tare!!!!Cam complicat sa iubesti doi tipi,dar eu as vrea sa ramana cu Damon:*:*

    RăspundețiȘtergere