Persoane interesate

marți, 12 martie 2013

Capitolul 7



Capitolul 7 Balul


Bella pov
Cu ajutorul lui Elena mi-am revenit complet. In cateva zile totul a revenit la normal., ma rog aproape.M-am hotarat sa nu mai fiu suparata pe mine, incluzandu-l pe si pe Edward.Vreau sa fiu buna si gata.Sa fiu o fata fericita  si cu prieteni buni.
            -Bella nu te-a invitat nimeni la bal?m-a intrebat intr-o zi Elena.Ea mergea cu Damon, normal.
            -Nu , inca nu dar daca nimeni nu ma invita nu mai merg!
            -Lasa ca sigur te invita vreun baiat doar esti foarte frumoasa.
            -Scuzati-ma pot sa intrevin 2 min? spune o voce din spatele meu.Cand ma intorc dau cu ochii de Jacob.
            -Da desigur Jacob, nu te-am mai vazut demult.Ce mai faci? spun eu bucuroasa .
            -Ma intrebam daca ..... daca ai vrea sa mergi cu mine la bal? ma intreaba el stanjenit.In sfarsit cineva ma invita si pe mine!
            -Da normal, spun si il imbratisez.Ma bucuram ca am un prieten asa de bun care vede ca nu am cu cine merge si ma invita.Jacob pleaca si eu ii spun Elenei:
            -Elena azi mergem la cumparaturi!!!!
Edward pov.
Ma indreptam spre Bella ca sa o intreb daca vrea sa mearga cu mine la bal.Vreau sa spun ceva dar in fata mea apare Jacob  si o intreaba pe Bella daca vrea sa mearga cu el la bal, iar ea a acceptat!!!La dracu, prostul ala mi-a stricat totul.Am dat o lovitura puternica dulapului.Cativa s-au uitat la mine curiosi si speriati.
            -Ce ? Nu va mai holbati ca prostii!!le spun si plec nervos.Mai aveam asa de putin , trebuie sa fac ceva in legatura cu asta dar ce.Mai ales atunci cand Bella a sarit in bratele lui.Pentru o clipa ar fi vrut sa fie el cel care o imbratiseaza.Nu trebuie sa ma gandesc la asta , trebuie sa fac in asa fel incat Bella sa se indragosteasca de mine si sa castig pariul.
Bella pov.
Azi era balul!!.Eram asa de bucuroasa.Jacob trebuia sa vina pe la sapte la fel ca Damon.Eu cu Elena stateam impreuna in camera mea imbracandu-ne si incercand sa ne aranjam.Pe la sase eram deja imbracate si machiate.Eu aveam o rochie neagra pana jos iar Elena una negru cu auriu si sclipici.
Cand au venit baietii au ramas cu gura cascata iar noi doua am ras.Sala in care era balul era foarte frumos organizata si aranjata.Baloane , flori, si multe alte decoratiuni.Am dansat cu Jacob , dar l-a un moment dat vine Edward imbracat intr-un costum negru.De fiecare data cand ma uit la el ma minunez .Vine il intreaba  pe Jacob daca poate sa danseze cu mine.Jacob nu prea ia convenit dar a acceptat si aplecat.Edward si-a pus mana pe talia mea si ma tras spre el.Corpurile noastre erau lipite , iar fetele noastre erau foarte apropiate.Mi-am pus mainile pe dupa gatul lui si l-am privit,Rau am facut, cand m-am uitat in ochii lui m-am pierdut.Imi venea sa il strang in brate si chiar sa il sarut.Simteam ca nu imi pot pastra mintea limpede. Vazand ca il privesc si nu spun nimic Edward incearca sa vorbeasca el primul.
            -Ai vazut ceva ce iti place? ma intreaba amuzat stiind ca arata bine.
            -Oh , imi pare rau ce ai spus? ma simteam asa de stupid.
            -Ca esti foarte frumoasa si ca sunt bucuros ca dansez cu tine in aceasta seara speciala.
            -Multumesc, nici tu nu arati rau
            .-Imi dau seama dupa cum se uita o persoana la mine.spune Edward amuzat
            -Ok,ok scuze ca m-am holbat asa la tine , doar ma uitam la ochii tai au o culoare interesanta, spun incercand sa ma scot din asta.
            -Da sigur, ochii erau problema, spune Edward sarcastic.M-am prefacut ca nu imi dau seama.
            -Vreau sa te intreb ceva. Cum aratam acum doua luni? Sunt curioasa.Lumea spune ca aratam ca un monstru! il intreb razand.
            -Da au dreptate, parca erai vrajitoare cea rea!! imi raspunde el razand
            -Hei! Si ii dau una in coasta cu cotul.Nu te mai da mare!
            -Vrei adevarul?
            -Nu Edward chiar nu vreau .De aceea te-am intrebat ca sa imi spui o minciuna!! Ii spun sarcastica.Incepe sa rada si se apleaca spre mine si ma saruta.Ma luat total prin surprindere, fara sa imi dau seama ii raspundeam la sarut.
            -Asta este adevarul! Multumita?
            -Cred ca da! spun inca ametita.Cantecul se terminase si a aparut imediat Jacob si m-a luat de langa Edward care se uita inca la mine.
            -Ti-a placut dansul cu Edward? ma intreaba Jacob.
            -Da , dar si cu tine mi-a placut.Ma duc sa iau putin aer afara ca m-am incalzit.Vin imediat ,ii spun si plec.Vroiam sa fiu putin singura si sa reflectez la cele intamplate.Am iesit in fata  usii si am incepu sa ma plimb.Cand am ajuns aproape de colt am auzit pe cine vorbind venind din directia mea.
Dupa colt era Edward si Caroline.
            -Am castigat pariul Caroline!! Si am si sarutat-o pe Bella si sunt foarte sigur ca a crezut ca o iubesc.Vezi ca am avut dreptate, am pacalit-o. spune Edward
            -Bravo Edward! Dar cu albumul ei ce facem? Eu am stricat pozele si e gata.Acum ce facem cu el.Cum il aratam?Sau renunti la plan?
            -Nu!! De abia astept sa ii vad fata cand o sa vada ce am facut si ca e o proasta ca m-a crezut.O doamne , m-a pacalit si ei mi-au luat albumul.de aceea a venti Caroline la mine pentru esarfa, cand de fapt era o minciuna .Ea mi-a luat albumul.Am plecat  spre casa lui Caroline sa il recuperez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu