Persoane interesate

vineri, 5 aprilie 2013

Capitolul 11 -Sfarsit!


Capitolul 11 Sfarsitul

 In sfarsit l-am terminat! Sper sa va placa.Eu vreau sa incep un alt fic muult mai interesant! Comentati va roog!:*

Eram pe o plaja? Cand am ajuns eu acolo?Aveam pe mine un costum de baie, foarte sexy si frumos  am ramas incremenita.Era Edward, imbracat doar in niste pantaloni scurti si un maieu alb si arata minunat.Ce naiba fac ?Am fantezii cu Edward, inseamna ca am probleme cu capul.
.In jurul meu erau foarte multi copaci si o plaja foarte intinsa.In departare vad pe cineva pe o patura stand la soare si facandu-mi cu mana. Am luat-o inspre acea persoana care pare a fi un barbat, nu pentru ca m-a chemat el ci pentru ca vroiam sa il intreb unde suntem si cum am ajuns eu aici.Cand am ajuns destul de aproape
            -Hai Bella vino pe patura langa mine, spune Edward aratand spre locul gol din fata lui.Eu inca in stare de soc ma asez fara sa comentez.Nu am scos nicio vorba asteptand sa spuna el ceva dar el continua sa se uite la mine , nici macar nu clipea.
            -Edward eu v.... , nu am mai apucat sa spun ceva ca Edward incepe sa ma sarute pasional.Bine ca stateam pe patura ca astfel as fi cazut jos.Era asa de bine , pana la urma l-am sarutat si eu.Mi se parea ca il cunosc de o viata si el este sufletul vietii mele.Ma despart de el si rostesc doua cuvinte ca si cum ar fi ceva foarte normal.
            -Te iubesc , Edward! Inchid ochii  asteptand un sarut din partea lui, dar nu s-a intamplat nimic.Cand deschid ochiivad ca sunt intr-o camera stand cu capul pe un piept musculos si iar o mana statea rezemata lejer pe talia mea.Dintr-o data m-am  trezit la realitate, a fost totul un vis!!Pentru un moment imi vinea sa plang din cauza ca nu a fost adevarat nimic.Mi-am ridicat capul si am dat de Edward care se uita la mine zambind.
            -Ce naiba cauti aici Edward? Eu tin minte ca m-am culcat singura.Dar eu tot nu m-am ridicat de langa el, era asa de bine, ma simteam ca atunci cand eram adolescenta si tot cu mintea la Edward eram si atunci.
            -M-am gandit ca ai nevoie  de ceva aseara si am venit la tine , dar tu deja erai adormita.Asa ca te-am invelit numai ca tu visai ceva si mai  strigat pe nume.M-am apropiat de tine si am incercat sa te trezesc dar tu m-ai tras de mana si m-am trezit pe pat langa tine si pe deasupra mi-ai spus ca ma iubesti.Si cu ocazia asta vreau sa iti spun ca si eu te iubesc si te-am iubit din tottdeauna dar nu am vrut sa recunosc, si mai stiu ca ai plecat de acasa din cauza mea si imi pare foate rau.Edward se apropie de mine si ma saruta.Mi-am dat seama ca de fapt chiar il iubesc iar pe Mike deja l-am uitat desi ieri spuneam ca il iubeam.Toata ziua am stat amandoi in pat si ne-am sarutat .Eram in bucatarie si pregateam impreuna masa.
            -Bella ai fi dispusa sa vii impreuna cu Renesme cu mine in strainatate , sa incepem o noua viata?Ca eu trebuie sa ma mut in Mystic Falls si nu stiu cat stau acolo.Deci ce zici?
            -Da!!!am spus eu bucuroasa si l-am imbratisat.Asa ca a doua zi am mers acasa si i-am spus lui Renesme ca mergem impreuna cu Edward in Mystic Falls iar Mike sta aici.
            -Mami tu il iubesti pe Edward?, ma intreaba ea in timp ce ii faceam bagajele.Cred ca am cel mai inteligent copil.
            -Da, pentru ca Edward ma face foarte fericita pe cand tatal tau ma suparat.O sa incepem o noua viata, vrei?
            -Da!Eu chiar il plac pe Edward si vreau ca tu sa fii fericita mami.
            Eram fericita in sfarsit, ne-am mutat intr-o casa foarte frumoasa,Elena impreuna cu Damon au venit si ei inapoi in Mystic Falls, mai ales ca Elena si cu mine aici ne-am cunoscut pentru prima data atunci cand am avut accidentul.Am auzit ca Mike s-a casatorit cu fata  de la hotel si sunt si ei fericiti.
            -Edward vreau sa iti spun o veste foarte importanta! spun eu emotionata.Eram in casuta noastra in sufragerie si ne uitam la TV.
            -Ce este draga mea?
            -Sunt insarcinata!!!!strig eu iar el sta putin uitandu-se in continuare la mine.\
            -Tu vorbesti serios?
            -Da!!Nu mai apuc sa spun altceva ca Edward ma imbratiseaza si incepe sa ma sarute peste tot.
            -Te iubesc Bella!! Si vreau sa treiesc alaturi de tine pana la adanci batraneti ca in povesti.
                                 
                                                     Sfarsit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu