Persoane interesate

marți, 6 august 2013

Capitolul 12 Tanya

Capitolul 12  Tanya


            -Vai, doamne ! Esteee asa de dragut!
            -Si Emmet este la fel!
            Fetele nici nu intrase bine in camera ca deja incepusera cu oftaturile, iar in urmatoarea ora numai genul asta de cuvinte am auzit, iar eu doar mai ziceam din cand in cand “da” , dar mintea mea era departe , departe  mai exact la etajul 3 unde se afla Edward. Se schimbase  la comportament , acum era amuzant, linistit si pus pe glume.Numai era barbatul acela care se supara din orice cuvant, acum era mult mai ordonat si ingrijit.Ma intreb daca si Renesmee exista, sau poate ca nu o are.Trebuia sa fac ceva cat mai repede , dar nu puteam din cauza lui.De fiecare data cand eram langa el, radea de mine, ma enervam si terminam prin a fi nervoasa ori eu ori el si numai prostii scoteam pe gura.
            -Bella, in seara baietii ne-au invitat sa iesim in oras, nu vrei sa vii cu noi?
            -Nuu, nu vreau sa fiu in plus, am spus eu.Ma ingrozea numai gandul ca toata seara aveam sa privesc cum Alice si Rosalie o sa se sarute si o sa faca chestii cu baietii.Mai degraba stau in camera sau ies singura sa ma plimb.
            -Dar ce o sa faci aici singura?ma intreba Rosalie in timp ce cauta prin dulap dupa haine.
            -O sa ma plimb putin , sau poate o sa ma distrez cu Tanya! rad si continui: Nu  va faceti griji din cauza mea, acum grabiti-va ca astfel baietii o sa inebuneasca asteptandu-va.Dupa ce au plecat nu inainte de a ma intreba daca arata bine, si asta s-a intamplat de foartee multe ori.Cand am iesit din camera , m-am intors si am dat peste singura fiinta de care aveam nevoie in acel moment.Nu era Edward , daca la asta va ganditi , era Tanya.Imbracata intr-o fusta mini neagra si un top rosu care se asorta cu buzelele ei date cu o tona de ruj.
            -Tanya nu mi-ai spus ca a venit gradina zoologica in hotel! ii spun facand o fata serioasa.
            -Ce vrei sa spui? ma intreba ea, parand confuza .
            -Pai cu buzele tale rosii te-am confundat prima data cu fundul unei maimute, dar se pare ca erai chiar tu.Mai dezamagit profund.Apropo unde te duci asa de gatita?
            -Nu te intereseaza pe tine!Acum da-te din fata mea pana nu ma enervezi, impingandu-ma in perete si cazand jos .Fata asta are putere nu gluma.
            -Hey ! Ce se intampla aici? se aude o voce din spatele nostru.Era Edward care se pare ca vazuse totul.Acum era sansa mea !
            -Ai crezut ca eu sunt nebunatica si obraznica, dar uite!i-am spus aratand spre Tanya. Nu sunt singura.Eu am iesit din camera si am intrat din greseala in Tanya si m-a impins in perete .Dupa cum se vede.Eu inca eram jos, facnd pe nevinovata.
            -Tanya de acum inainte sa nu te mai vad langa Bella si este valabil si pentru tine Bella, spune oferindu-mi mana ca sa ma ridic.Cand l-am atins am simti niste furnicaturi in palme, nu stiu daca el le-a simtit dar daca da nu a schitat niciun gest. Niciodata nu l-am atins pe Edward. Inainte de ma ajuta sa ma ridic, aveam o gramada de spus pentru  ca el tot crede ca si eu am o vina din asta.Chiar daca am ...dar ma rog! Inca uimita si fascinata de acea senzatie  am plecat , incuviintand spre el si plecand uitand de toate replicile pe care le pregatisem.Afara aerul era rece si perfect pentru o plimbare de limpezire a gandurilor .M-am plimbat ca o fantoma prin parcul din apropierea hotelului.Vedeam peste tot cupluri de indragostiti care nu aveau nicio problema ca mine..Eu de ce nu puteam face asta! De ce a trebuit eu sa ma indragostesc de Edward, am fi putut sa gasesc un baiat de varsta mea si sa traiesc fericita alaturi de el.Dar de fiecare data il vad pe Edward alaturi de mine, nu pe alticineva.Nu !! Nu mai pot suferi asa, chiar acum ma duc la hotel sa vorbesc cu el , sa ii spun ca de fapt il cunosc si ca il iubesc.
            -DA!! Il iubesc enorm de tare! am strigat atragand atentia oamenilor care se plimbau  prin parc.Am fugit spre hotel cat mai repede cat mai aveam curaj.Cand am trecut prin dreptul unui restaurant , am vazut un cuplu care pareau foarte fericiti si radeau.Ea era blonda iar el avea culoare mierii si parul ravasit. Stai putin, recunosteam parul acela oriunde !! Era Edward si blonda de langa el era TANYA!!!!! Am stat ca proasta in fata restaurantului , eram socata , suparata in momentul acela chiar nu stiam ce este cu mine.Lui ii placea de Tanya? Dintre toate fetele , nu a gasit niciuna mai buna, decat ea?Atunci Tanya s-a uitat spre geam si m-a observat,mi-a zambit si s-a intors inapoi la Edward.Am plecat de acolo, nu stiam daca mai pot merge sau respira.Am inceput sa plang, nepasandu-mi  de cei pe langa care treceam.M-am oprit din mers si m-am uitat inapoi , in spatele meu veneau Tanya si Edward.Sau uitat amandoi la mine, Tanya radea iar Edward se uita confuz la ea si apoi la mine.Cred  ca a observat ca aveam ochii rosii si umflati de plans pentru ca a intrebat ce s-a intamplat, dar nu am mai stat am inceput sa fug, oprindu-ma doar atunci cand am ajuns in camera.Fetele inca nu ajunsesera, m-am trantit direct in pat imbracata  si am stat cu ochii tintiti in tavan minute in sir.Deci este clar, nu il interesa deloc persoana mea.Ar trebui sa renunt la el.Sa merg mai departe , asa cum am facut inainte de al revedea.Am adormit avand in minte cum o sa ma razbun pe ei doi la un moment dat.
            -Bella!! Trezirea somnoroas-o!
            -Ce este Alice? am spus in timp ce mi-am ascuns fata in perna.
            -Ce ai facut aseara, de ai adormit imbracata asa?
            -Am iesit la plimbare in parc , apoi i-am vazut pe Tanya si pe Edward  intr-un restaurant , apio am inceput sa plang si am adormit asa , am spus nepasatoare.Nimic interesant, la voi cum a fost?
            -A fost minunat , am mers toti patru la un club si am dansat iar Jasper... stai putin ai spus cumva Tanya si Edward ? Intr-un restaurant? Abia acum realizase Alice .O doamne, Bella! imi spune in timp ce ma mangaia pe umar.
            -Nu Alice, las-o moarta! Nu mai conteaza, daca el o prefera pe ea, eu nu am ce face decat sa ma comport ca si cum nu mi-ar pasa si sa fiu si mai nesuferita in preajma lor.Acum spune-mi cum a fost !Alice m-a privit cateva secunde, vroia sa vada daca spun adevarul.Dar la cum este Alice a inceput sa vorbeasca despre Jasper, ca s-au sarutat si ca oficial sunt iubiti.Am felicitat-o si am intrebat unde este Rosalie.
            -Este la dus! Si la ea este aceasi poveste ca si la mine.
            -Da, daca nu ne prezentai , nu am fi ajuns ca acum , multumim Bella, rosti Rosalie iesind din baie intr-un halat roz pana la genunchi.
            -Oooo , daca te-ar vedea Emmet acum , ar lesina si lesina incontinuu, am ras eu.
            -Poate ca ma vazut asa!a spus ea.Am ras toate trei si ne-am pregatit de o noua zi.Azi aveam voie si eu sa merg cu ceilalti in oras.Singura problema era ca trebuia sa vina si Edward.
            Edward ne astepta  langa autocar zambind si aratand sa intram in autocar.Doamne ce as fi vrut sa ii streg zambetul ala.Am asteptat pana a intrat si ultima persoana dupa aceea am dat sa urc dar o mana ma opri.
            -Te simti bine? ma intreba Edward ingrijorat. Mi-am smucit mana cu dispret , gadind ca aceasi mana a atins-o si pe Tanya.
            A intors privirea in alta parte inafara de fata lui, pentru ca s-ar putea sa cedez din cauza ochilor sai.
            -Da ! Multumesc de intrebare , vocea mea sunase destul de aspru .
            -Dar te-am vazut plangand aseara, continua el.
            -Aaa, atunci cand erai cu Tanya, nu? Se pare ca acum inteleg de ce tot timpul ii iei apararea, ca si ieri, si am urcat in autocar.Eram chiar mandra de mine, reusisem sa ma controlez , daca mai stateam mult aveam sa incep sa plang si sa sar in bratele lui.M-am asezat langa Alice pe scaun.Se pare ca Tanya era in fata noastra, pentru ca s-a intors spre mine .
            -Ce este Bella, esti suparata pentru ca Edward m-a invitat la cina?doar nu credeai ca s-ar uita la una ca tine, si incepe sa rada .Apio a devenit serioasa:Sa stii ca inca nu ma cunosti destul de bine, afla ca sunt mai buna decat tine.Inca putin si il am pe Edward facand orice pentru mine.
            -Oricum va potriviti destul de bine, nu crezi Alice? o intreb si pe ea care se uita cu dezgust la Tanya
            -Oh... ba da, amandoi superficiali si la fel de destepti parca ati fi frati.
            -Da,ca doua maimute, aducandu-mi aminte de buzele ei rosii.Am inceput sa radem amandoua, chiar daca in interior eram din ce in ce mai goala si cu inima franta.

5 comentarii:

  1. Trist... Foarte trist acest capitol. Dar totusi este foarte interesant ficul. Imi place cum scrii. Ai talent. Noroc in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia astept urmatorul capitol!!!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu vreau sa-ti tramatizez personajul insa si-o face cu mana ei.Ahh ce i-as mai face parul permanent!!:)))biata Bella:((,poate o sa-si gaseasca si ea un tip ca sa-l faca gelos pe Edward:))Oricum faza cu,,Pai cu buzele tale rosii te-am confundat prima data cu fundul unei maimute"inca mai rad:)))))
    Esti geniala!:*

    RăspundețiȘtergere